• Bubblan2

Gekås vol 14

Carpe Noctem skrev 2010-03-10 20:18:43 följande:
    149 tror jag det var.Ja jag har kartongen kvar, vad är det för nr jag ska kolla?
    Artikelnr eller vad de nu vill kalla det för! :)
    Det brukar vara ett 4-siffrigt nr.

Mediumkartongen har 5575 och stora 5588.
  • Carpe Noctem
    Bubblan2 skrev 2010-03-10 23:29:04 följande:
    Artikelnr eller vad de nu vill kalla det för! :) Det brukar vara ett 4-siffrigt nr. Mediumkartongen har 5575 och stora 5588.
    aha okej denna har nr 5622 :)
  • Bubblan2
    Carpe Noctem skrev 2010-03-11 08:53:37 följande:
    aha okej denna har nr 5622 :)
    tusen tack! :)
  • Krabbolina
    jessica1979 skrev 2010-03-11 11:26:54 följande:
    Finns det fina och bra softshelljackor till pojkar stl 86 el. 92?
    jag köpte två till lukas i förra veckan.
    Den ena är svart med färgade ränder (bild finns på deras blogg ifrån början av mars)

sen köpte jag en svart med gitarrer i mönstret, på ärmen står det Rock 'n' roll, märket är on the peak och jag har för mej att det är ett bra märke.

Tyckte det fanns hur många jackor som helst så det var svårt att välja.
  • Smultronhjärta

Nyss hemkommen från Gekås och till slut blev det 9 stycken regnoveraller som fick följa med hem Underbara färger och superbra pris! Så jag har agerat sändebud till många idag

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • jessica1979
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 11:54:47 följande:
    Nyss hemkommen från Gekås och till slut blev det 9 stycken regnoveraller som fick följa med hem Underbara färger och superbra pris! Så jag har agerat sändebud till många idag
    Regnoveraller eller menar du set med jacka+byxa?
  • jessica1979
    Krabbolina skrev 2010-03-11 11:39:25 följande:
    jag köpte två till lukas i förra veckan.Den ena är svart med färgade ränder (bild finns på deras blogg ifrån början av mars)sen köpte jag en svart med gitarrer i mönstret, på ärmen står det Rock 'n' roll, märket är on the peak och jag har för mej att det är ett bra märke.Tyckte det fanns hur många jackor som helst så det var svårt att välja.
    Det låter ju bra! Hade jättegärna sett dem, var hittar jag bloggen?
  • Smultronhjärta
    jessica1979 skrev 2010-03-11 11:56:08 följande:
    Regnoveraller eller menar du set med jacka+byxa?
    Jag menar regnoverall men enligt mig mer som skaloverall dvs vind och vattentät med tejpade sömmar i finetex. Fanns knallturkos, grön,lila och rosa för 159:- (fanns även med mönster på)Så jag har köpt flera storlekar och färger till mina barn och lika många till andras barn

Ska fixa en bild under dagen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 11:58:15 följande:
    Jag menar regnoverall men enligt mig mer som skaloverall dvs vind och vattentät med tejpade sömmar i finetex. Fanns knallturkos, grön,lila och rosa för 159:- (fanns även med mönster på)Så jag har köpt flera storlekar och färger till mina barn och lika många till andras barn Ska fixa en bild under dagen
    sån letade jag efter när jag var där förra veckan men hittade ingen!
Svar på tråden Gekås vol 14