• Ruso

Gekås vol 14

moln och sol skrev 2010-08-20 11:07:14 följande:
    Hej!

Är de någon som vet om dessa stövlar från Tretorn finns kvar? (Är det utplockat eller finns det mycket kvar?)

Vart då menar du, Gekås har ju inte stövlar....

• Ruso
    UngMamma1986 skrev 2010-08-20 11:12:10 följande:

Oh, en sån tur att jag tittade in här. Väntar mitt första barn o har tänkt åka till ullared (som jag säger gekås klingar fel för mig).
    Har tänkt kolla efter allt till bebisar FÖRUTOM kläder för det vet jag att dom har o leksaker såklart. Men nån som har koll på om dom har skötbord, skötväska, blöjor(?), bilbarnstolar, säng(?) o garderob eller byrå?? Har ingen koll på sånt för den avdelningen har jag alltid gått förbi innan... =)

Skötväska finns, blöjor finns inte, bilbarnstol finns, säng finns (fast IKEA var visst billigare har jag för mig), möbler finns nog inte. Skötbord blev jag osäker på, ville först skriva att det fanns, men så blev jag osäker... säkert någon annan som kan säga.
    Finns även en del tillbehör till vagn (och även vagnar) som är mycket prisvärda!
  • Enensammamma
    moln och sol skrev 2010-08-20 11:07:14 följande:
    Hej!

Är de någon som vet om dessa stövlar från Tretorn finns kvar? (Är det utplockat eller finns det mycket kvar?)

Sånna såg jag inte
  • UngMamma1986
    Ruso skrev 2010-08-20 11:19:51 följande:
    Skötväska finns, blöjor finns inte, bilbarnstol finns, säng finns (fast IKEA var visst billigare har jag för mig), möbler finns nog inte. Skötbord blev jag osäker på, ville först skriva att det fanns, men så blev jag osäker... säkert någon annan som kan säga.
    Finns även en del tillbehör till vagn (och även vagnar) som är mycket prisvärda!
    Gött, då blir det en roadtrip dit en vacker dag.. När det inte e skollov.. Man e ju ingen nybörjare med att åka till UllaredFlört

Nån som gått omkring där gravid i runt 5-6 mån? E det för ansträngande eller klarar man av det om man pausar lite då o då?
    (Inte ayy ni gått omrking på ullared i 5-6mån, utan att ni vart så långt gångna i graviditeten då.. Ibland måste man vara övertydlig)Tungan ute
  • Juppepuppe

Jag var där när jag var i sjunde månaden. Det gick bra, men jag tog lite pauser i fikan under dagen. Skötbord finns, men tror bara de har såna med nätkorgar under och sånna som man ställer över badkar och så. Inte sånna som är en hel möbel.

• Oklok
    UngMamma1986 skrev 2010-08-20 11:29:59 följande:
    Gött, då blir det en roadtrip dit en vacker dag.. När det inte e skollov.. Man e ju ingen nybörjare med att åka till UllaredFlört

Nån som gått omkring där gravid i runt 5-6 mån? E det för ansträngande eller klarar man av det om man pausar lite då o då?
    (Inte ayy ni gått omrking på ullared i 5-6mån, utan att ni vart så långt gångna i graviditeten då.. Ibland måste man vara övertydlig)Tungan ute
    jag var där när jag hade 2veckor till bf och det gick fint!! =D
  • Mia386
    UngMamma1986 skrev 2010-08-20 11:29:59 följande:

japp... Jag tyckte det var lite jobbigt, men mest för att jag får sammandragningar och har ont i hälarna. Men finns ju bänkar att sätta sig på att vila :) 

UngMamma1986 skrev 2010-08-20 11:12:10 följande:

Oh, en sån tur att jag tittade in här. Väntar mitt första barn o har tänkt åka till ullared (som jag säger gekås klingar fel för mig).
    Har tänkt kolla efter allt till bebisar FÖRUTOM kläder för det vet jag att dom har o leksaker såklart. Men nån som har koll på om dom har skötbord, skötväska, blöjor(?), bilbarnstolar, säng(?) o garderob eller byrå?? Har ingen koll på sånt för den avdelningen har jag alltid gått förbi innan... =)

Dom har
    skötbäddar, vi betalade 50-60 kr för en uppblåsbar
    Väska, en svar, ganska liten och en rosa som vi köpte för 200 kr
    finns bilbarnstolar
    säng 700 kr!! finns vagga med. 
    Finns sedan massa med oljor och nappar, nappflaskor, handdukar, kudde, täcke, sängkläder, öron termometer (vi köpte en för 150 kr) badbaljor
    ja.. massor :P tror vi gick på baby avdelningen i 2 timmar eller så :P 

• UngMamma1986

Nu måste jag ju fråga då, brukar ni vara där i 5 timmar --> eller längre? Jag brukar vara inne i butiken runt 5 tim...
    Sen finns ju alla butiker utanför oxå..Skrattande Kom o tänka på att man inte kan jämföra om ni bara e där 2-3 tim ju... *Smart jag e*

Sen ska man ju inte jämföra för mkt, eftersom alla graviditeter är olika, men ni fattar hur jag menar..?!

• Mia386
    UngMamma1986 skrev 2010-08-20 11:54:37 följande:
    Nu måste jag ju fråga då, brukar ni vara där i 5 timmar --> eller längre? Jag brukar vara inne i butiken runt 5 tim...
    Sen finns ju alla butiker utanför oxå..Skrattande Kom o tänka på att man inte kan jämföra om ni bara e där 2-3 tim ju... *Smart jag e*

Sen ska man ju inte jämföra för mkt, eftersom alla graviditeter är olika, men ni fattar hur jag menar..?!
    allt från 20 min, ja, och jag shoppade nog för över 1000 kr den gången :P  till 4-5 timmar... pallar inte vara där mycket längre :P 
Svar på tråden Gekås vol 14