Gekås vol 14
Är de någon som vet om dessa stövlar från Tretorn finns kvar? (Är det utplockat eller finns det mycket kvar?)
Vart då menar du, Gekås har ju inte stövlar....
Vart då menar du, Gekås har ju inte stövlar....
Oh, en sån tur att jag tittade in här. Väntar mitt första barn o har tänkt åka till ullared (som jag säger gekås klingar fel för mig).
Har tänkt kolla efter allt till bebisar FÖRUTOM kläder för det vet jag att dom har o leksaker såklart. Men nån som har koll på om dom har skötbord, skötväska, blöjor(?), bilbarnstolar, säng(?) o garderob eller byrå?? Har ingen koll på sånt för den avdelningen har jag alltid gått förbi innan... =)
Jag var där när jag var i sjunde månaden. Det gick bra, men jag tog lite pauser i fikan under dagen. Skötbord finns, men tror bara de har såna med nätkorgar under och sånna som man ställer över badkar och så. Inte sånna som är en hel möbel.
Oh, en sån tur att jag tittade in här. Väntar mitt första barn o har tänkt åka till ullared (som jag säger gekås klingar fel för mig).
Har tänkt kolla efter allt till bebisar FÖRUTOM kläder för det vet jag att dom har o leksaker såklart. Men nån som har koll på om dom har skötbord, skötväska, blöjor(?), bilbarnstolar, säng(?) o garderob eller byrå?? Har ingen koll på sånt för den avdelningen har jag alltid gått förbi innan... =)
Nu måste jag ju fråga då, brukar ni vara där i 5 timmar --> eller längre? Jag brukar vara inne i butiken runt 5 tim...
Sen finns ju alla butiker utanför oxå.. Kom o tänka på att man inte kan jämföra om ni bara e där 2-3 tim ju... *Smart jag e*
Sen ska man ju inte jämföra för mkt, eftersom alla graviditeter är olika, men ni fattar hur jag menar..?!
Någon som köpt hissgardiner på Gekås? Undrar över färger och pris förståss ;)