• Mamma Tes

Gekås vol 14

Finns det någon som ska till gekås snart som skulle kunna hjälpa mig? Jag skulle så gärna vilja ha en manchester united body till våran förstfödda lilla bebis här hemma. Pappan är ett fan och fyller år snart och jag vet att han skulle bli sååå glad! Jag för över pengar innan den skickas såklart.

www.tesansblogg.blogg.se
  • Ruso
    Mamma Tes skrev 2010-03-14 16:32:42 följande:
    Finns det någon som ska till gekås snart som skulle kunna hjälpa mig? Jag skulle så gärna vilja ha en manchester united body till våran förstfödda lilla bebis här hemma. Pappan är ett fan och fyller år snart och jag vet att han skulle bli sååå glad! Jag för över pengar innan den skickas såklart.
    Jag skall nog dit på fredag eller lördag, så om ingen dyker upp som skall dit innan kan jag hjälpa dig om det finns kvar.
  • Mamma Tes
    Ruso skrev 2010-03-14 16:35:39 följande:
    Jag skall nog dit på fredag eller lördag, så om ingen dyker upp som skall dit innan kan jag hjälpa dig om det finns kvar.
    Vad schysst! Hade tänkt mig strl 74!
    www.tesansblogg.blogg.se
  • Pusselbiten86
    Pusselbiten86 skrev 2010-03-14 12:27:42 följande:
    Är den här överallen ni pratar om icke fodrad osv ?
    INgen ??

Har de fått in vårkläder än? Jackor o andra kläder??
    Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210
  • Sagalin
    Pusselbiten86 skrev 2010-03-14 17:51:01 följande:
    INgen ??Har de fått in vårkläder än? Jackor o andra kläder??
    I gekåsbloggen visade de lite jackor.
    villanordaker.blogspot.com
  • guldrosen1

Hej på er alla inbitna gekås-fans.
    Ska dit på lördag, har en son på snart ett år. Är inte där jätteofta precis.
    Men  vad är lönsamt att handla där? Hygien? Barnkläder? Leksaker? mm???

• hannis00

jag frågar igen då.. efter som inget svarat på frågan!
    har dom bra utbud med mammakläder där nere nu?

• livet från ljusa sidan
    hannis00 skrev 2010-03-14 18:22:45 följande:
    jag frågar igen då.. efter som inget svarat på frågan! har dom bra utbud med mammakläder där nere nu?
    De har flyttat avdelningen nu så den ligger precis innan bebisgrejerna. Jag köpte amningslinnen, precis likadana som de på HM fast i många färger, jättefina men har inte börjat använda dem ännu så jag kan inte säga hur de är... Men jag blev glatt överraskad faktiskt över att de verkar ha hottat upp utbudet så att säga. Kollade dock inte så mycket på just mammakläder eftersom bebisen kommer snart Men en snygg jeanskjol såg jag också!
    www.jessicaochlivet.blogspot.com
  • Theina

Hej ullared-nördar jag undrar om det finns barbapapagrejer? typ dregelhaklapp? mössa? saccosäck? mm.. tacksam för svar.. 

Och har de fått in sommarkläder??
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Kaerleksbarn
    Theina skrev 2010-03-14 19:54:56 följande:
    Hej ullared-nördar jag undrar om det finns barbapapagrejer? typ dregelhaklapp? mössa? saccosäck? mm.. tacksam för svar..  Och har de fått in sommarkläder??
    Saccosäck vet jag, för det har vi en till vår dotter
Svar på tråden Gekås vol 14