• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Miah21

Frågar igen, hur ser det ut med skötväskor? Pris? Någon som har bilder på dem?

Mamma till Julia, 100126
  • Mamma Tes
    Miah21 skrev 2010-11-01 23:01:45 följande:

Frågar igen, hur ser det ut med skötväskor? Pris? Någon som har bilder på dem?

Dom har en mycket praktisk skötväska i deras eget märke babyboom. Kommer inte ihåg pris men max 199 kr. Finns åtminstone i svart och rosa. Den har många olika fack, samt en hållare som håller flaska varm eller kall och ett skötbordunderlägg. Jag har varit jättenöjd med min! Don har även en modell brån brio, men den tycker jag inte är lika fin.
  • Miah21
    Mamma Tes skrev 2010-11-01 23:17:06 följande:
    Dom har en mycket praktisk skötväska i deras eget märke babyboom. Kommer inte ihåg pris men max 199 kr. Finns åtminstone i svart och rosa. Den har många olika fack, samt en hållare som håller flaska varm eller kall och ett skötbordunderlägg. Jag har varit jättenöjd med min! Don har även en modell brån brio, men den tycker jag inte är lika fin.
    Tackar. Funderar på att ha en skötväska som handväska eftersom jag ändå alltid bär med mig blöjor och mat till dottern.
    Mamma till Julia, 100126
  • Mamma Tes
    Miah21 skrev 2010-11-01 23:53:58 följande:
    Tackar. Funderar på att ha en skötväska som handväska eftersom jag ändå alltid bär med mig blöjor och mat till dottern.
    Ja nu för tiden har jag aldrig handväska utan bara skötväska. Det jag ska ha med mig, typ plånbok, lite smink å annat tjaffs, det ryms lätt i skötväskan
  • Miah21
    Mamma Tes skrev 2010-11-02 00:05:33 följande:
    Ja nu för tiden har jag aldrig handväska utan bara skötväska. Det jag ska ha med mig, typ plånbok, lite smink å annat tjaffs, det ryms lätt i skötväskan
    Precis, vi har en stor Emmaljunga skötväska. Men ibland när man ska till affären en snabbis så vill man inte släpa med den. Så vill ha en annan som är min handväska. Som ändå har gott om utrymme för mina saker och de lilla som är dotterns. Min har ingen plats över till mina saker när dotterns blöjor och mat mm ligger i väskan.
    Mamma till Julia, 100126
  • Mamma Tes
    Miah21 skrev 2010-11-02 00:09:06 följande:
    Precis, vi har en stor Emmaljunga skötväska. Men ibland när man ska till affären en snabbis så vill man inte släpa med den. Så vill ha en annan som är min handväska. Som ändå har gott om utrymme för mina saker och de lilla som är dotterns. Min har ingen plats över till mina saker när dotterns blöjor och mat mm ligger i väskan.
    Kollade lite snabbt i min blogg och hittade en bild där man kan se skötväskan dåligt men du kanske får ett hum om hur den ser ut. http://tesansblogg.blogg.se/2010/august/sveiki.html Jag tycker att den är lagom stor.
  • Mint

Jag kommer att åka till Gekås i morgon onsdag. Vi är tre vuxna och vi kommer på eftermiddagen, 15.30 eller däromkring. Kommer vi att få köa för att gå in? Trängas i varuhuset? Hade hoppats kunna kolla på kläder men jag tokvägrar att köa till provrum. Detta blir första gången i Ullared för mig och jag har läst mig till att det generellt är rätt okej på eftermiddagarna, men å andra sidan att det brukar vara trångt på höstlovet... Jag är alltså en sån som brukar strunta i att gå i affärer under de första rea-dagarna om det är för trångt. Är orolig att jag inte kommer att överleva en dag i Ullared (det finns dock annat jag ska köpa också så just att inte kunna prova kläder är ingen katastrof). Vad tror ni, oh Ullareds-orakel?

Svar på tråden Gekås vol 14