• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • mrseriksson

hej hopp

Nån som vet om dom säljer handleds skydd för barn....Sådan man har när man åker rullskriskor...

• kattengustav
    mrseriksson skrev 2010-11-03 15:07:00 följande:
    hej hopp

Nån som vet om dom säljer handleds skydd för barn....Sådan man har när man åker rullskriskor...
    För 2 veckor sedan hade dom det. Finns på nedervåningen.
  • GossarnasMor

Tror ni blir mycket folk på lördag eller blir det som en normal lördag med tanke på allhelgona?

Hur ser hyllorna ut är det mycket tomt överallt eller hinner personalen fylla på trots mycket folk.

• Ekorrfamiljen
    GossarnasMor skrev 2010-11-03 16:38:21 följande:
    Tror ni blir mycket folk på lördag eller blir det som en normal lördag med tanke på allhelgona?

Hur ser hyllorna ut är det mycket tomt överallt eller hinner personalen fylla på trots mycket folk.
    Har inte Allhelgona varit?
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen
    himla skrev 2010-11-02 10:19:04 följande:
    Tassimon kostade 1299 :-
    ...såg att de hade den billigare här på coop förra veckan ... så frågan är vad det kommer för "jul"priser på den i affärerna runtomkring sen .... 
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Line80
    Ekorrfamiljen skrev 2010-11-03 17:07:40 följande:
    Har inte Allhelgona varit?
    nä det har ju inte det, röd dag på lördag. jag trodde som du att det va i lördags hehe
    ♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
  • Ville Mor

Någon som vet vad det tar för duplotågsetet som syns i mitten på den nedersta bilden i bloggen? Dessutom undrar jag om någon sett det ännu större tågsetet och pris på det?

Ville 071203 * Tess 090921
Svar på tråden Gekås vol 14