• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bli pappa 2009

Hej.

Har ni tips på vad man kan köpa i julklapp och present till en 2årig tjej I Ullared?

Lägg gärna upp bilder ni som har varit där.

• Friid4

Cjes; jag kan rekommendera deras flaskställining. Även fast man tänkt amma så använder barnet oftast flaska någon gång. Kostar ca 20 kr har jag för mig..

• kattengustav
    Bli pappa 2009 skrev 2010-11-02 20:15:24 följande:

Hej.

Har ni tips på vad man kan köpa i julklapp och present till en 2årig tjej I Ullared?

Lägg gärna upp bilder ni som har varit där.

Bondgård, barbapappa nalle, my littel ponny, sagoböcker, dockor och dock kläder, kassa apparat. Lite av det jag kommer på nu.
  • himla

yes fått bekräftat att bussresan blir av ... så måndagen den 29 november får alla andra hålla sig hemma för då kommer vi och shoppar loss

någon som har en hint om hur det ser ut då med julsaker ... är det urplockat då ... julpapper, lucia/tomtekläder, ljusstakar , grantbh ja mm mm

Nu kan man skrvia inköpslistan på allvar ...

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • The Luckiest

Någon som vet om det finns typ resesäng! Alltså inte en sådan stor som är som en spjälsäng utan en liten som bara väger några kilo. Som man kan ha på stranden med myggnät.
    HAr sett för npgot år sedan att det fanns gröna såna brio-sängar men dom finns inte längre. hoppas någon förstår vad jag menar o kan svara.

• Zodic
    himla skrev 2010-11-03 07:26:25 följande:
    yes fått bekräftat att bussresan blir av ... så måndagen den 29 november får alla andra hålla sig hemma för då kommer vi och shoppar loss

någon som har en hint om hur det ser ut då med julsaker ... är det urplockat då ... julpapper, lucia/tomtekläder, ljusstakar , grantbh ja mm mm

det lär vara helt jävla sjukt packat, dom fyller ju på nya saker många gånger varje dag så det är omöjligt att säga hur det kommer se ut, men det är väl ett tips att gå dit tidigt :)
  • Line80
    himla skrev 2010-11-03 07:26:25 följande:

undrar om det va samma bussresa jag hörde mej för om.. fast det finns ju många bussar som går iofs
    vart utgår du ifrån?
    ♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
  • Line80

ska man vara där lördag vid öppning om man vill undvika kö in, eller är det kö oavsett tid nu på lördagar?

• kattengustav
    Line80 skrev 2010-11-03 11:37:08 följande:
    ska man vara där lördag vid öppning om man vill undvika kö in, eller är det kö oavsett tid nu på lördagar?
    Var där inte förra lördagen utan lördagen innan och då kom jag runt 9 och då var det ingen kö alls.
  • Line80
    kattengustav skrev 2010-11-03 11:56:09 följande:
    Var där inte förra lördagen utan lördagen innan och då kom jag runt 9 och då var det ingen kö alls.
    ok tänkte på att det är höstlov nu oxå. men nån mer kanske vet hur det brukar vara på lov.. annars får vi hoppas att det är som när du va där
Svar på tråden Gekås vol 14