• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Esska

Hej! Jag funderar på att dra till Gekås i helgen, vet någon om de har Nintendo DS? (konsolen)

• vackrastarflow
    Enensammamma skrev 2010-11-01 16:46:19 följande:
    Spela roll hur en gåstol ser ut
    ja självklart spelar det roll...

och ja, josefine1986, de hade bara den fula där när jag var där den 23:e.
  • h80

Vad  tror ni. Jag ska iväg den 17nov, ska ha med båda barnen, 6mån o 2 år. Åker tillsammans med 2 kompisar som inte har några barn med sig.
    Vad är bäst. Ska jag ta med barnvagnen in? Det är en syskonvagn, så de får plats båda två, men jag misstänker att stora tjejen inte vill sitta så länge. Eller är det bättre med en kundvagn med bebisinsats o så får stora tjejen sitta i nån av kompisarnas kundvagn. Fast lilla tjejen måste ju sova när vi är där o det är kanske svårt i bebisinsatsen.........bättre att ha med ett täckte o lägga i vagnen?? massa funderingar, hoppas nån har tips

• Bellbox
    h80 skrev 2010-11-01 20:05:12 följande:
    Vad  tror ni. Jag ska iväg den 17nov, ska ha med båda barnen, 6mån o 2 år. Åker tillsammans med 2 kompisar som inte har några barn med sig.
    Vad är bäst. Ska jag ta med barnvagnen in? Det är en syskonvagn, så de får plats båda två, men jag misstänker att stora tjejen inte vill sitta så länge. Eller är det bättre med en kundvagn med bebisinsats o så får stora tjejen sitta i nån av kompisarnas kundvagn. Fast lilla tjejen måste ju sova när vi är där o det är kanske svårt i bebisinsatsen.........bättre att ha med ett täckte o lägga i vagnen?? massa funderingar, hoppas nån har tips
    INTE dubbelvagn kan jag tycka (!) men det är ju för att jag sett hur svårt andra haft det Skulle aldrig ha det själv i alla fall
    Tillräckligt trångt med en enkelvagn tycker jag de ggr jag är där...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • h80
    Bellbox skrev 2010-11-01 20:09:11 följande:
    INTE dubbelvagn kan jag tycka (!) men det är ju för att jag sett hur svårt andra haft det Skulle aldrig ha det själv i alla fall
    Tillräckligt trångt med en enkelvagn tycker jag de ggr jag är där...
    har en phil&ted, så den är ju lika smal som en enkelvagn :) glömde skriva det
  • DecemberBebis

Jag har en planerad tur till gekås den 25 nov , börjar redan gruva för mig för hur mycket folk det kommer vara !!?? det är en torsdag... jag är inte så van vid gekås ,bara varit där ett par gånger , men när ska man komma på dagen ? för att slippa kö osv...

sen en fråga till , nån som vet om dem har bondgård till barn ? och pris ?

Var dig själv , alla andra är upptagna !
  • Bellbox
    h80 skrev 2010-11-01 20:12:36 följande:
    har en phil&ted, så den är ju lika smal som en enkelvagn :) glömde skriva det
    Hi hi DÅ är det bara att köra på med vagnen tycker jag Inget att tveka på! Det funkar...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Thuleslapper
    h80 skrev 2010-11-01 20:05:12 följande:
    Vill inte vara för närgången men måste du ta med dig barnen dit?  När jag var där i lördags såg jag nog med barn (allt från små bebisar som inte var 1 månad till tonåringar och tro mig, inge utav de njöt. Jag kan bara ge dig rådet att försöka få barnvakt när du åker dit, det tjänar både du och barnen på
  • jojojojojo
    Enensammamma skrev 2010-11-01 16:46:19 följande:
    Spela roll hur en gåstol ser ut
    ja, det tycker jag! för JAG anser att den är GRÄSLIGT ful och skulle ALLDRIG köpa den till min dotter!!
    vackrastarflow skrev 2010-11-01 19:51:15 följande:
    ja självklart spelar det roll...

och ja, josefine1986, de hade bara den fula där när jag var där den 23:e.
    tack, då blir det att kolla här hemma lite å hoppas att det finns en annan modell när jag skall ner
    Selma 2010-06-12
Svar på tråden Gekås vol 14