• 4blommor

Haninge söder om Sthlm tråd3

Hej! 

Förra tråden gick ut så här är den nya =)  Byter nick efter detta meddelande men det ser ni =) 
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm tråd3
  • Majmamma08

Hej!

Jag hoppar in här...bor i Haninge, Vendelsö, sen i augusti...har numera två illbattingar - dotter som blir 2 i maj och en liten son på snart ett halvår...full rulle med andra ord...:)

Känner inte så många här runtomkring ännu - så är det nån som vill ses & hitta på nåt om dagarna så hör gärna av er! :)

• SplusM
    Majmamma08 skrev 2010-02-22 10:18:25 följande:
    Hej! Jag hoppar in här...bor i Haninge, Vendelsö, sen i augusti...har numera två illbattingar - dotter som blir 2 i maj och en liten son på snart ett halvår...full rulle med andra ord...:) Känner inte så många här runtomkring ännu - så är det nån som vill ses & hitta på nåt om dagarna så hör gärna av er! :)
    Hej kul att du hittat hit. Vi bor också i vendelsö, eller i vendelsömalm för att vara exakt. Har en dotter på 8 månader. Vi hittar gärna på något nån dag
  • Hanniz84
    Hej!Jag hoppar in här...bor i Haninge, Vendelsö, sen i augusti...har numera två illbattingar - dotter som blir 2 i maj och en liten son på snart ett halvår...full rulle med andra ord...:) Känner inte så många här runtomkring ännu - så är det nån som vill ses & hitta på nåt om dagarna så hör gärna av er! :)
    hittar gärna på saker vi oxå... kommer hem 3e mars igen...
    BF 22juli *Längtar*
  • Shee

22,5 minusgrader imorse. Kändes inte så aktuellt att gå ut på en promenad, trots solsken, då man har en liten som hostar en massa.

Hörde av en kompis att det var tydligen jobbigt att andas ute, tyckte hon själv.
    Vad ska då min pojke tycka.. :/
    Känner mig så instängd, kan det inte blir VÅR NU!?! 
  • 1himlen3påjorden
    Hej! Jag hoppar in här...bor i Haninge, Vendelsö, sen i augusti...har numera två illbattingar - dotter som blir 2 i maj och en liten son på snart ett halvår...full rulle med andra ord...:) Känner inte så många här runtomkring ännu - så är det nån som vill ses & hitta på nåt om dagarna så hör gärna av er! :)
    Välkommen hit!! 
    Jag fick en liten prematurson den 18dec 09 så vi har varit ganska så försiktiga med att hitta på saker.
    Men så fort det blir lite varmare så hittar vi gärna på något!! 
  • denimbee

hänger gärna också med här på ett litet hörn om det är ok....har ju inte barn ...inte ännu....men forhoppningesvis snart!! hej alla..några av er tror jag att jag känner igen sedan den andra tråden--

• denimbee

måste bra säga att din dotter är så söt,, tänk dig att det var en sådan liten sötis som låg där inne...grattis...vet inte om jag sagt det tidigare!

• denimbee

nallebjörnis:

måste bra säga att din dotter är så söt,, tänk dig att det var en sådan liten sötis som låg där inne...grattis...vet inte om jag sagt det tidigare!
  • Rabia

hej hej jag har en dotter som är snart 3år och en son som är snart 8mån själv bor jag i brandbergen skulle vilja lära känna nya föräldrar.

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm tråd3