Haninge söder om Sthlm tråd3
Hej!
Hej!
tjo på er tjejer!
Nu sitter man i köket å myser med tända ljus, en soon-to-be 2 åring i stolen bredvid och en ammandes liten 7 v tjej i famnen :D
Livet är härligt!
Själv fyller man 29 år i september :P mammaledig i ett å ett havt år till hehe.
Är nyfiken bara ni som är här o bor i haninge, hur trivs ni ?är det bra att bo där? bra barnomsorg, skola, centrum osv..vilka omr kan ni rekommendera till en barnfamilj..? möjlig flyttfågel
Hänger med här.
Bor i haninge med min lilla dotter på 4 månader.
Lär gärna känna nya vänner i närheten som oxå har barn. Kanske fika eller en promenad?
Hej, får jag hänga med här?
*vinkar till alla*
Bor i Handen med min man, och 4 barn (den äldsta nyss fyllda 2 år)
Vore kul att lära känna fler föräldrar från Haninge! =)
/Satu
www.mybabydolls.blogg.se
Men hörni!
Vi styr upp något snart! En fika i centrum eller något liknande kanske? :D
Vore superskoj!
Svar till Tova80:
Jag är relativt nyinflyttad till Haninge, kom hit i dec-09, var skeptisk till en början men så fort vi kom in genom dörren till lägenheten med alla lådor så trivdes jag som fisken i vattnet! Helt sant :)
Älskar området jag bor i, Folkparken, mycket barnfamiljer i våra hus och det är fräscht och fint. Nära till centrum, massa dagis/förskolor etc.
Hej!!
Vill oxå va m
Jag är 32 år har 4 barn -01, -02, -04 och -07, bor i radhus i brandbergen!!!
Har bott i haninge sen 1999, men på 3 olika ställen, trivs jätte bra här!!!
ja en fika låter ju hur trevligt som helst..-.skulle jättegärna lära känna fler i Handen, har ju bott ett tag 2 år, men känner inte så många-, tyvärr jobbar ju jag fortfarande så jag har inte möjlighet på dagtid... ..
Hej tjejer verkar som tråden försvann ur mina favoriter men nu har ja hittat hit igen ;)
Bor i Haninge - har en liten tjej på 14 månader som heter Sara-Li =)