Inlägg från: coolchick |Visa alla inlägg
  • coolchick

Vänner i Göteborg 2

minSaile skrev 2010-03-24 21:46:37 följande:
    ja det är det...skönt att slippa stressa med sånt ...jag ska ju själv vara hemma till aug-11 och det passar mig fint fint
    Eller hur?! Jag kände hur tiden bara sprang ifrån mig, och fick nästan lite panik vid tanken på att skola in honom redan i sommar. Min lille plutt
  • coolchick
    litenlind skrev 2010-03-25 08:25:55 följande:
    Nej Göteborg har sagt nej än så länge i alla fall. Man kan ju hoppas att de ändrar sig.
    Oj jag trodde också det hade gått igenom i alla kommuner. Märkligt.
  • coolchick

Nu fick jag en släng av världens sämsta morsa syndromet... Elliot lekte i vardagsrummet och jag sitter i köket och äter frukost. Hör hur han grejar med nåt och sen verkar han ramla. Inte världens brak så klart, men han blir lite ledsen. Jag ropar till honom att det gick bra gubben, ingen fara. Och han gråter inte mycket, utan det går över snabbt. Sen kommer han krypande till mig i köket, och då är han helt blodig runt munnen {#lang_emotions_surprised}

Verkar som om undertänderna har gjort ett litet jack i tandköttet där uppe. Ingen fara alltså, men shit vad rädd jag blev när jag såg det. Och vad oschysst jag kände mig som bara satt här {#lang_emotions_frown}
    Ja ja, det går ju bra med honom!

• coolchick
    SofiaLind skrev 2010-03-25 11:14:34 följande:
    Måste fråga er en sak.... hur länge ska man vänta innan man går till läkaren med sin lille?? Tyler har haft feber som pendlat upp och ner sedan i söndags. Han är förkyld och har slemhosta....
    Ring och prata med dem om du är orolig! Är han hängig och påverkad annars?
    Det verkar som om många har just den här sega typen av förkylning nu. Min kompis som jobbar på apoteket sa att det är jättemånga små som är snoriga och har värsta slemhostan i typ en månad innan de blir friska.
    Elliot har ju snorat och hostat Gud vet hur länge nu... Men som sagt, ring in och fråga vad de tycker.
  • coolchick
    Doodie: Usch, låter som ni har haft en tuff period ja. Hoppas det vänder nu när sol och värme verkar vara på ingång. Jag märker åtminstone stor skillnad i ork och humör för min egen del {#lang_emotions_smile}
    Kram på dig!!
  • coolchick
    Josephine78 skrev 2010-03-27 07:17:32 följande:
     browniie: Hoppas du är inne och föder/fött barn nu, kikade på bloggen din och du har inte uppdaterat.. *nyfiken*
    Browniieee fick en liten tjej igår morse {#lang_emotions_smile}
  • coolchick
    YEAAHH!!
    Jag kommer ha värsta grymmesöndagen imorgon!! Först åker jag till Ullared och shoppar loss, sedan på eftermiddagen blir det kvartsfinalmatchen i hockey mellan Frölunda-Linköping, på plas i Scandinavium! Kommer bli så råhäftigt, och jag ser verkligen fram emot detta!!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2