Vänner i Göteborg 2
Ja det är lugnt här nu för tiden.
Tyvärr kan vi inte ha nån hund Sofia, har inte tid.
Vi ses i kväll ni som ska med!
Ja det är lugnt här nu för tiden.
Tyvärr kan vi inte ha nån hund Sofia, har inte tid.
Vi ses i kväll ni som ska med!
atena, klart det är ok, hoppas du kryar på dig! Vi vill ju ha med dig!
Middagen på Amazing Thai idag är inställd pga i princip alla hoppat av. Tar det en annan gång i stället.
Krya på dig nu Atena!
Alla de andra bokade av via sms till mig. minSalie trodde jag inte skulle komma eftersom det stod kanske bakom och jag inte hört något.
Tråkigt, men det kommer ju fler gånger hoppas jag.
Ber om ursäkt att jag missade att skicka sms till dig Atena
Vi vände Alva när hon var ca 7 månader, då satt hon och hängde över vagnen för att se framåt så det var liksom ingen mening med att inte göra det...
Ja vi får ta det så snart som möjligt! Har lite fullt de närmsta helgerna dock...
Japp Lek o Bus träffen är på Backaplan
Vad jobbigt med en sån svärmor!! Jag inser mer och mer att jag har tur med min. Vi kommer väldigt bra överrens.
Alva och Martin har varit och badat nu på morgonen och jag har varit och släppt ut hästarna. Nu är det tänkt att Martin ska lägga Alva för att sova middag, men det går sådär och jag sitter och tvingar mig själv att inte gå dit och ta över. Han bär sig så avigt åt så jag förstår inte hur han tänker. Men man kan ju inte alltid lägga sig i...
När Martin åker och jobbar sen så har jag och Alva det lugnt här hemma ett tag i alla fall och sen ska jag jobba jag med.
Ska vi göra ett nytt försök med middag på Amazing Thai den 10/4? Kanske vid 14 eller så? Det är Baby Barn mässa den dagen men jag har nog bara tänkt gå på förmiddagen och så får Martin hämta upp Alva på stan när det är dags att gå och äta i så fall.