Inlägg från: litenlind |Visa alla inlägg
  • litenlind

Vänner i Göteborg 2

Oh, vårshoppa det låter härligt!

Ja du, hur jag hinner... Jag vet inte. Ser typ aldrig på tv, läser inga tidningar, sover knappt... man får ta till alla knep man kan Det jobbigaste är att jag dessutom jobbar. Men men det går på nåt sätt.

Den här helgen skulle jag verkligen vilja vara ledig och bara umgås med familjen, men som sagt, det är jobb helgen lång.

• litenlind

Gratulera mannen från oss! Hoppas ni får trevligt.

Det är väl jättebra att man kan hjälpas åt med maten och mycket trevligare att göra det tillsammans!

Nu ska jag snart jobba, usch och fy.

• litenlind

Jag hade skickat sms:et idag collchick

Haha, ja jag jobbar en del, även helger, men jag är å andra sidan alltid ledig måndag och tisdag. Jag jobbar som personalansvarig på ett assistentföretag. Ja när jag har morgonfodringar är det tidigt upp som gäller, men det har jag ju inte varje dag som tur är, bara 2 dagar i veckan.

• litenlind

Ja det är skönt att vara ledig på vardagar ibland.

Japp jag äger hästen.

Det verkar ha gått bra med Alva, vi var inne hos henne flera gånger i natt för att ha lite koll. Idag är hon hur pigg och glad som helst så jag hoppas det inte är nån dold skada.

• litenlind

Hon ramlade ur vår säng. Hon brukar vara jätteduktig och har inga problem att varken ta sig upp i den eller ner från den i vanliga fall men igår hade hon legat och kastat sig fram och tillbaks och busat i den och innan Martin hann reagera hade hon kastat sig i en baklängesvolt ner på golvet. Men det verkar ha gått bra som tur är.

• litenlind

Nu tjejer har jag ett förslag. Jag har provat på träningsformen Zumba och blivit frälst. Det är så himla kul och superbra träning.

Det finns ett ställe i Johanneberg som har Zumbaklasser och där kan man också dra ihop ett kompisgäng och få en privat klass så att säga. Nu undrar jag om ni är intresserade av det? Som en kul grej och bra träning dessutom. Vad säger ni? Längre fram i april eller så. Eller ännu längre fram?

• litenlind

Ja de är ju rätt mjuka som tur är.

Jag tänkte mig Zumban nån helg, det är inte så praktiskt att ha med barnen på det tror jag... Jag har föreslagit 24/4 i planeringstråden, men jag vet inte om det finns tider då, vi måste vara ett gäng innan jag kan boka...

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2