Vänner i Göteborg 2
Sofia: Ja precis. Vad sägs om att sätta sista datum till 15:e mars? Eller ännu tidigare?
Hoppas ni har det bäst nere i värmen ![]()
Sofia: Ja precis. Vad sägs om att sätta sista datum till 15:e mars? Eller ännu tidigare?
Hoppas ni har det bäst nere i värmen ![]()
Ja jag har alltid bra idéer ![]()
Det säger vi, jag sätter in det i listan.
Ja det låter kanon. Amundön får vi nästan ta längre fram, det ena utesluter ju inte det andra ![]()
Ja så länge det inte spöregnar eller blåser storm så funkar det ju.
Lillalivet: Såg att du skrivit upp förslag på Universeum den 11:e, det vore superkul, men jag jobbar alltid på torsdagar så jag kan inte då
Följer gärna med nån tisdag eller fredag annars.
Har skrivit upp mig på båda dina förslag nu
Vart var det du bodde?
Ammar du bara då, ger du inte vanlig mat också? För då är det ju bara att pumpa ur om du känner att det börjar spänna... Mer för din egen skull. Och då kan ju din man ge mjölk på flaska på natten eller när det nu behövs också.
Jag slutade amma helt när Alva var 5 månader eftersom hon vägrade ta bröstet efter det. Hon fick då pumpad mjölk och vanlig mat. Inga problem alls. Jag gillar inte riktigt att lämna henne över natten men kan med gott samvete göra det om det är Martin som har henne eller min mamma. De två är jag fullkomligt trygg med och vet att Alva har det toppenbra med. Jag skulle dock inte lämna henne till någon annan över natten. Det känner jag mig inte bekväm med.
Jag förstår oron med att lämna barnet över natten och rädslan att det ska vara ledset och längta. Men det kan ju också vara en chans för pappan att stärka bandet med sitt barn.
Du kan kanske "öva" dig lite innan. Typ gå ut en sväng när barnet ska läggas och låta pappan ta det, men ändå vara i närheten så att säga och låta pappan ta längre och längre stunder på kvällen så att ni liksom fasar in det.
Men om du känner att det blir dig övermäktigt så ska du såklart inte åka.
Ok Che, känner du så så är det klart att du inte ska vara borta över natten.
Vi kanske ska sätta upp vilka som kan köra bakom namnen på planeringslistan så att vi har lite koll? Jag sätter upp mig och jag kan ta 2 pers till i min bil.
Vi var ute en sväng nu och drunknade nästan... Se upp för fallande is och snö från taken, det är ju livsfarligt nu!!
Ska också sätta igång och dammsuga så fort Alva vaknat, får väl börja damma nu först... Trist trist, men vi får besök i helgen så det måste göras.