Inlägg från: coolchick |Visa alla inlägg
  • coolchick

Vänner i Göteborg 2

minSaile skrev 2010-03-30 18:06:24 följande:
    Atena...du skulle sagt till men å andra sidan, lillfisen var väl lite smådassig? Hoppas vi ses imorgon och så får vi ta sushilunchen....kanske nästa vecka?? Stötte på både Joanna och Maria idag på Yammy då dom också skulle luncha där.... ...vad tyckte ni tjejer om sushin?? Kanske inte nr 1 men man får ju å andra sidan äta ihjäl sig om man vill
    Jag tyckte absolut det var värt pengarna!! Smakade helt ok, det enda minuset var att bitarna var så lösa att de ramlade isär. Förmodar att de är maskingjorda, men vet att det går att ändra både vikt och fasthet på de maskinerna.
    Men jag kommer definitivt gå dit många fler ggr Åt så mycket så jag nästan mådde dåligt...
  • coolchick
    Josephine78 skrev 2010-03-30 20:42:09 följande:
    Jaha.. Nu är det gubbens tur att kräkas Vad är då oddset för att INTE barnen ska få magsjuka???? Bläääääääää
    Hmmm... Risken känns ganska stor ja {#lang_emotions_frown} Det är ju så jävla smittsamt... Kan du ens jobba imorgon då när ni har skiten hemma igen?
  • coolchick

Men vad jag har hört så är smittan även luftburen, plus att man kan bära smittan även om man är frisk. Om sjukdomen finns hemma vill säga.

• coolchick
    Josephine78 skrev 2010-03-30 21:11:44 följande:
    Hm... Det var ju en annan femma.. Detta måste kollas upp..
    Vi inbillar oss att det var så vi fick hem skiten. Flera på Jockes jobb var magsjuka typ veckan innan vi fick det. Sen sa det bara tjoff... Vi träffade inga vänner eller andra i vår närhet som hade det före oss.
  • coolchick

Här är det ettårsdag imorgon, så nu bakas det för fullt här hemma {#lang_emotions_smile} Ska bli banancupcakes med mjölkchokladfrosting, och vaniljcupcakes med marsipantäcke. Jag och lilleman ska mysa hela dagen, om vädret är fint ska vi gå till lekplatsen och gunga och leka i sanden.

Under dagen kommer familjen och grattar. Det kommer bli hur kul som helst!

• coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-04-07 20:57:38 följande:
    Nämen, har lilla Ellioten blivit så stor? Vart tar tiden vägen?
    Ja även han har växt till sig Minns de första träffarna jag var med på i den andra tråden, då var han bara som en liten slappis som bara kunde ligga på golvet ju.

Är förresten ganska nöjd med BT vagnen i alla fall. Tyckte ju att den var för sprättig och hoppig, men vi tömde däcken på lite luft och nu är den mycket bättre.
    Perfektionist som man är så stör jag mig dock på att den är lite solblekt, så jag har kollat upp vad det kostar att köpa nya tygdelar till chassit. Får nog bli det efter sommaren.
  • coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-04-08 07:08:31 följande:
    Cool: jag visste väl det! Det är en underbara vagn ju, haha! Är det dyrt att köpa nya tygdelar? Vilken färg ska ni köpa? Grattis till Elliot idag!
    Tack! {#lang_emotions_smile} Sitter här och är alldeles sentimental, får små tårar i ögonen så fort jag tittar på honom nästan {#lang_emotions_dreamer}

Det skulle totalt kosta 1400 kr för ny varukorg och sittdel+suflettdel. Det kan det ju vara värt!

Nej nu kan jag inte sitta här. Födelsedagsmys för hela slanten som gäller idag!
  • coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-04-08 08:45:00 följande:
    Cool: men då kommer ju vagnen kostat dig nästan lika mycket som en helt ny...
    Nja, inte riktigt, det fattas några hundralappar {#lang_emotions_dreamer} 2400 blir det i så fall som jag har gett för den.
  • coolchick

God morgon!

Vilket väder!! Vi ska ut och leka på lekplatsen här hemma idag. Elliot ska få premiärleka i sandlådan {#lang_emotions_sunny}

Ännu en gång gör mina svärföräldrar en sak som jag stör mig lite på. Eller rättare sagt, en sak som de inte gör.
    De ringde inte på hela dagen igår för att gratulera sitt första/enda barnbarn på hans första födelsedag. Visst är han så liten så han inte förstår, men ändå! Jag tycker det är vanligt hyfs att ringa ändå och gratulera sitt barnbarn.

Eller, överreagerar jag?!

• coolchick

Nej alltså, de kommer ju till Gbg ikväll och ska vara med på kalaset och dopet imorgon. Men jag tycker fortfarande att man i alla fall som du säger, skickar ett kort, eller slår en signal och säger hej. Trist! {#lang_emotions_frown}

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2