Vänner i Göteborg 2
Men jag kommer definitivt gå dit många fler ggr

Men vad jag har hört så är smittan även luftburen, plus att man kan bära smittan även om man är frisk. Om sjukdomen finns hemma vill säga.
Här är det ettårsdag imorgon, så nu bakas det för fullt här hemma Ska bli banancupcakes med mjölkchokladfrosting, och vaniljcupcakes med marsipantäcke. Jag och lilleman ska mysa hela dagen, om vädret är fint ska vi gå till lekplatsen och gunga och leka i sanden.
Under dagen kommer familjen och grattar. Det kommer bli hur kul som helst!
God morgon!
Vilket väder!! Vi ska ut och leka på lekplatsen här hemma idag. Elliot ska få premiärleka i sandlådan
Ännu en gång gör mina svärföräldrar en sak som jag stör mig lite på. Eller rättare sagt, en sak som de inte gör.
De ringde inte på hela dagen igår för att gratulera sitt första/enda barnbarn på hans första födelsedag. Visst är han så liten så han inte förstår, men ändå! Jag tycker det är vanligt hyfs att ringa ändå och gratulera sitt barnbarn.
Eller, överreagerar jag?!
Nej alltså, de kommer ju till Gbg ikväll och ska vara med på kalaset och dopet imorgon. Men jag tycker fortfarande att man i alla fall som du säger, skickar ett kort, eller slår en signal och säger hej. Trist!