Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

Har ni weddingannouncer Jazza?

Idag tror jag blir en bra dag hörni. {#lang_emotions_laughing}

• psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-24 11:43:20 följande:
    Cool. Vaffödådå?
    Bara en känsla! {#lang_emotions_laughing}
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-24 11:45:20 följande:
    Ett verktyg för att göra en enkel hemsida med info om bröllopet, jättefint blir det. Vi hade en sådan och så skickade vi med webbadressen med inbjudan på ett litet kort, och så kunde gästerna gå in och läsa vägbeskrivning, önskelista och sånt.
  • psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-24 11:48:31 följande:
    Mig spammade hon minsann inte Ni kanske inte vill ha mig här ...  *inväntar bekräftelse*
    Hon har inte spammat mig heller, hon kanske inte hann till oss? {#lang_emotions_smile}
  • psychocandy

Sådär, nu har jag beställt nya linser äntligen. Är inne på sista paret och det är obehagligt att inte ha några i reserv.

• psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-24 11:54:29 följande:
    Jag köpte massa linser för ett tag sen. Sen kom jag på att jag nog inte behöver linser, så de bara ligger i sina askar. Trist.
    Hur kom du på det? Jag har funderat på att kanske börja använda glasögon ibland men då måste jag köpa nya för de jag har är hemskt fula.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-24 11:58:09 följande:
    Jag tyckte att jag var gammal och att jag antagligen såg dåligt. Och så hittade de ett pytte-synfel så då beställde jag linser och köpte dyra bågar och ja......på den vägen är det. *shopoholic*
    Hahaha. Jag fick glasögon när jag var typ 12. Det var dööööden. Brukade gömma dem i väskan på väg till skolan och gå runt i dimman hela dagarna.
  • psychocandy

Hjälp hjälp! Jag har inget jag måste göra och jag är så ovan vid det att jag känner mig helt förvirrad. Vill bara sova. Men det är fan inte okej.

• psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-24 14:21:09 följande:
    plugga lite texter till dina sanger sa slipper du angest senare...*snusförnuftig*
    Har du brutit dig in i min hjärna och stulit mina tankar? {#lang_emotions_yell} Ja, det är väl precis vad jag borde göra. Men jag vill krypa ner under dubbla täcken och somna och drömma ljuvliga sexdrömmar.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-24 14:23:17 följande:
    Porrsurfa och onanera lite? *föreslår*
    Jag gör inte sånt. {#lang_emotions_yell}
Svar på tråden The return of the Lolilla