Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

Jag sitter iaf inte och skickar muffbilder hela dagarna som 2timer.

• psychocandy
    M C skrev 2010-02-24 17:33:44 följande:
    Snuskigt. Får jag med? Jag kan lägga in bilder på fejjan. *informerar*
    Du kan väl starta en tråd och lägga upp en tuttbild som nån stackare gjorde härom natten och trodde att hon var anonym. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-24 17:36:45 följande:
    va? hur var men . hur lyckas man med en san grej??
    Hon startade tråden anonymt men länkade bild från sitt galleri och då kan man ta reda på vem det är. Hon anmälde tråden när hon insåg sitt misstag så den togs bort sen.
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-24 17:39:46 följande:
    bara en fraga varför petar man in pillen i en mc donalds mugg och tar kort pa det??? *har funderat länge nu men kommer inte fram till en enda vettig förklaring*
    Haha. Jag har ingen aning. Men de tog ut skilsmässa sen. Jag säger inte att det fanns ett samband. Men man kan ju spekulera...
  • psychocandy
    M C skrev 2010-02-24 17:40:22 följande:
    HAHAHA! Nähä? Full förståss. Fan, Jag missar allt roligt. BTW appropå full: jag dricker vin. Det är ju kalas idag, har ju fått jobb! Har köpt tulpaner igen. Jag älskar tulpaner.
    Klart att du ska dricka vin! {#lang_emotions_cheers}
  • psychocandy

lokisse skrev 2010-02-24 17:43:57 följande:
    ett samband skulle inte förvana mig. hur mycke energi gar det inte at att komma pa och genomföra en san grej...
    En gång stod H naken framför spegeln och flexade sina muskler, mest för att reta mig eftersom han vet att jag tycker det är så töntigt. Jag låg i sängen för vi skulle sova. Då tog jag hans mobil och tog en bild på hans nakna bak som jag skickade till en av hans bästa kompisar, och skrev något flirtigt (minns inte vad).
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-24 17:49:22 följande:
    men du arangerarde inte hans röv i en pappmugg först... det var ju en secunds grej men att köpa mugg gjöra hal pilla in och fotta (och sedan skika till grannen...)
    Jag hoppas inte att muggen inhandlades i just det syftet, då blir det riktigt skumt.
  • psychocandy

Jag funderar på att bli WT. Det verkar så avslappnat.

• psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-24 17:53:03 följande:
    ja ... men hur ofta har man mc muggar hemma?? oftast äter man väll där eller i bilen typ...
    Men är det inte så att man ofta har en slurk dricka kvar när maten är slut? Då kanske han inte ville slösa, utan tog muggen med in från bilen. Sen när den var slut och hade stått ett tag blev den så där mjuk och uppblött i botten så att det gick att köra igenom ett finger. Och det var då han fick idén.... *detektivar*
  • psychocandy
    M C skrev 2010-02-24 17:53:47 följande:
    Och lätt - allting är alla andras fel!
    Precis! Och man kan ha bekväma kläder och det blir inte svårt att komma på namn till barnen...
Svar på tråden The return of the Lolilla