Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-02-24 14:39:12 följande:
    En gammal granne till mig, en riktig snorkfräken, tog pälsen på sig för att handla på lokala ICA. Ni som vet var jag bor (vishan) kan ju föreställa er snacket!
    Haha ojojoj.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-02-24 14:44:12 följande:
    Tomme läste precis om en undersökning när man är som lyckligast i livet. Lite förvånande var siffran : 74. Skönt att vi har något att se fram emot! Nu ska jag hämta barn på dagis.
    Det låter ju fantastiskt.

Hörs sen snuskruckel.
  • psychocandy
    M C skrev 2010-02-24 14:48:40 följande:
    Nej säger jag, gråt vackert! Instruktioner i TS. Ibland gör jag sånt på gubben med, han blir både arg och nöjd då.
    Jag har dåliga erfarenheter av snusk-MMS. {#lang_emotions_undecided}
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-02-24 14:50:30 följande:
    nä nu drar jag upp och badar nagon maste ju sta för badfrationen
    Simma lugnt!
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-24 15:14:18 följande:
    Hamnade det fel? Grattis MC!
    Japp. Fast det var inte lika illa som min kompis dåvarande make, som råkade skicka en bild på sin snopp uppstucken genom botten på en donken-mugg till grannen...
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-24 15:21:25 följande:
    Men berätta...fick du eller skickade du? *nyfiken*
    Jag skickade. FEL. En bild på min rumpa i spets-hipsters. Snygg bild, väldigt fel person. {#lang_emotions_yell} Gammalt ragg som dessutom hade ny flickvän och allt.
  • psychocandy
    Freddan skrev 2010-02-24 15:30:31 följande:
    Först undrar jag om ni helt gett upp att skriva eftersom det inte fanns ngt inlägg sen igårkväll. Ni kanske hade ett liv utanför Internet. Sen hittar jag er här och då har ni levererat närmare 20 sidor med inlägg sedan i morse. Jag är imponerad. ... Över att ni de facto inte har ngt liv utanför the Internet.
    Liv schmiv, överskattat. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    Analklådan skrev 2010-02-24 15:45:52 följande:
    Har jag fattat det rätt: Tråden går ut på att invänta den vackra Lolillas återkomst och under tiden tjattrar ni om allt mellan himmel och jord och ev löser några världsproblem mellan varven?
    Vem är du? {#lang_emotions_undecided} *blyg*
  • psychocandy
    Analklådan skrev 2010-02-24 15:51:47 följande:
    En god vän till Användarnamn är för mesar Harmlös..( ibland ) och rätt snäll...
    Ah men då så, polskans vänner är mina vänner! {#lang_emotions_laughing}
  • psychocandy

Jag tänker inte starta en tråd om det här för det är för löjligt, men är det möjligen någon som vet vad som sitter typ... inuti halsen, en bit till höger om strupen? Det är svullet och ömt på mig, järnspikars störigt. {#lang_emotions_yell}

Svar på tråden The return of the Lolilla