Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-02 12:25:47 följande:
    Nej, det är ett allmänt konstaterande. Du drar ner stämningen liksom. *faller tillbaka i gamla gängor*

SATAN. Det är kul att du är tillbaka. Bara dig man kan vara riktigt elak mot utan att känna av samvetet alls.
    Semper Idem skrev 2010-09-02 12:19:47 följande:
    Ja, oftast
    *noterar*
    Så nu drar jag ner stämningen i största allmänhet? Inte bra alls faktisklt. Jag ska vara honom som alla ser upp till!
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:28:05 följande:
    Med långt a.
    Ok. Du har väl aldrig hört några paralleller mellan ditt namn och Robin Hood ...?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:31:48 följande:
    Nej aldrig. Särskilt inte i form av "höhö jag heter Robin Hood" i baren. Aldrig någonsin. Jag blir lika kåt varje gång.

Inte heller hjälper det att min lillebror heter Robin.

Och nej, det var inget mina föräldrar ens tänkte på. Marion är inte mitt första namn. Det bara blev mitt tilltalsnamn ofrivilligt eftersom halva min klass i grundskolan hette samma sak som jag i förstanamn.

Jösses, det är ju som upplagt för öppet mål!

Kåt? Du har väl fött barn. Menar du att du bli kåt trots det?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 12:31:10 följande:
    Du blir kanske så här underbar om tio år........... För det är väl vad jag har på dig ungefär Drömmer
    Sven Justus skrev 2010-09-02 12:28:22 följande:
    Så nu drar jag ner stämningen i största allmänhet? Inte bra alls faktisklt. Jag ska vara honom som alla ser upp till!
    Nej. SKÄRP DIG! Skrikandes 
    Sen en timme tillbaka och fram till på söndag är jag gräsänkling samt barnfri. Vad ska jag hitta på för wild & crazy?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:36:43 följande:
    Verkligen.

Det var tio månader sedan jag födde barn. Jösses jag har varit kåt säkert två tre gånger sedan dess! Man är väl för fan inte nunna!  
    Jag förstår vad du menar....nyfödda barn har en ruggigt dämpande effekt på de hormonerna...
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 12:37:52 följande:
    Wow. Ragga upp nån gammal tant kanske? Det gillar du ju........eller bara satsa på lite återknytning här.

Hur är det på kontoret? Fortfarande dammig håla i norra Svearike?
    Gamla tanter hör till det förflutna.

Kontoret är sig likt...ganska trist ur social synpunkt.

Norra Svearike känns inte så korrekt. Bor åtskilliga mil söder om dig.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:37:52 följande:
    Ryck vingarna av ett gäng flugor, fyll badkaret med vatten så att bara ollonet sticker upp och släpp lös flugorna på det. 

Jävligt konstruktivt måste jag säga. Gillar sådana idéer.

Fast då tror jag mer på idéen jag hörde på radio för många år sen. Måla naglarna på högerhande (eller vänsterhanden) med rött nagellack och låt fantasin flöda.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 12:41:35 följande:
    Vaa? Jag trodde inte att jag kunde ha fel......säg inte att du bor i Skåne bara.
    Inte Skåne. Eftersom vi känner varandra mer nu än förut så känner jag mig mogen att avslöja var jag bor. I Östergötland. Men för den skull pratar jag inte östgötska. Inte ens en stavelse.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:43:36 följande:
    Nääh det är ju lika gammalt som att sitta på handen tills den somnar och sedan rocka loss. 
    Fast har den somnat så är det ganska svårt att få en skön känsla i trallandet.

Kanske ska testa att köpa en honungsmelon och gröpa ur ett hål längs med kärnhuset.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 12:44:15 följande:
    Då får du kanske lov att raka bort håret på fingrarna också. Sminka ena ögat också så kan du kolla bruden i ögat i spegeln om du står lite snett.

Det kan bli bra det här.
    Hår på fingrarna? Nänä, den här kroppen är inte beklädd med hår på så värst många fler ställen än huvudet och ett par till.
Svar på tråden The return of the Lolilla