Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-10 11:36:25 följande:
    Jag vet men jag vet inte vad fan jag ska göra åt det. I somras bestämde jag att jag skulle ha lite skaldjursmys hemma och köpte hummer, gjorde räksmörgåsar, sesamfriterade scampi och köpte dyr champagne. Jag ansträngde mig verkligen jättemycket för att det skulle bli riktigt fint och mysigt. Det hela tog många timmar och kostade mycket pengar. Vad hände? Jo...en av våra kakfixerade släktingar ringde på vägen och frågade om hon skulle köpa med sig tårta och kakor. Jag gjorde klart väldigt bestämt att detta inte var ett KALAS och att jag verkligen ansträngt mig för att få till min skaldjur och champagnekväll och att hon INTE fick ta med sig kakor och tårtor eftersom det skulle fördärva hela idén och ingen av de 13 inbjudna ville ha tårtor och kakor utan såg fram emot mitt lilla tema. 

30 min senare var de här 10 minuter tidigare än alla andra och när jag kommer in till mitt fina upduk står det två tårtor och en massa ballerinakex och ett gäng läskflaskor mitt på mitt findukade bord och fördärvar precis allting samtidigt som kärringen säger att "ja vi tog med för vi tycker ju om kakor. Vi är ju kakmänniskor visst e vi hihihihi jag går och sätter på kaffe"

Det blev gratinerade hummerklor med kaffe och prinsesstårta och hela jävla idén var FÖRSTÖRD, pengarna i sjön. Då vill jag tillägga att hon och hennes man bjöd in sig själva och att jag redan på telefon gjorde extremt tydligt att "XXX ni brukar inte gilla och uppskatta denna sortens fester. Detta är alltså inget kalas utan en FEST med ett TEMA som jag lagt ner mycket pengar och jobb på".  
    Jisses! Vad ledsen jag skulle bilvit.
  • Midka
    Mariohnym skrev 2010-11-10 11:51:38 följande:
    Jag får gärna besök. Men jag är en väldigt komplex människa som av någon anledning föredrar att sova när jag sover, duscha när jag duschar osv. Dessutom förstår jag inte varför man ringer på flera gånger i rad för att vara rolig när man blivit tillsagd 50 miljoner gånger att barnet vilar vid denna tiden.

*pms:ar så att inte en jävel orkar vara i tråden*  
    Nackskott?  

*går och hämtar geväret för utlåning* 
  • Midka
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 10:53:27 följande:
    Alla Lolillor och före detta Lolillor är galna, vissa mer än andra (i själva verket träffades vi på ett mentalsjukhus). Nu har en av de galna flickorna lagt ut några av de andra galna flickornas psykhjournaler på ett offentligt forum och då är såklart alla upprörda. Tyvärr finns det väldigt enfaldiga människor utanför mentalsjukhusets grindar som sväljer allt de får serverat för sig rakt av.
    Hmmm, jag vill nog säga att alla kanske inte är helt galna... Som del i arbetsstyrkan av vårdare brukar vi benämna er som "potentiellt normala". Ordet "galna" är så.... 90-tal.  Cool
  • Midka
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 11:54:07 följande:
    Har aldrig sett en fladdrande blygläpp. Åandrasidan har jag nog aldrig sett någon annans underliv heller.
    Nej... man har ju ingen spegel under akten så att säga... Skäms  så jag har heller aldrig sett det.
  • Midka
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 11:59:18 följande:
    Men det måste väl ändå vara en jävligt liten kuk då för att ge utrymme för läppen att fladdra ens?
    Men dan kanske viftar lite om han oraliserar...?  
  • Midka
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 12:00:46 följande:
    Jag håller med fullständigt, som jag förklarade för en kille som ifrågasatte att jag inte tyckte kukar var snygga:  "om jag ska köpa en ny motorsåg skiter jag i hur den ser ut bara den fungerar som den ska"
  • Midka
    M C skrev 2010-11-11 12:10:45 följande:
    Tack! Det värmer!

Fast jag tror att just min derreiere är mer än bara rund och fyllig, men jag tar åt mig iallafall.

Jag cyklar! *byte ämne heeeelt sisodär bara*
    Vadå byter ämne? Såg ni inte på första Big Brother och hon 6-barns mamman....
  • Midka
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:15:38 följande:
    På tal om tio i tre ragg. Jag har varit HYSTERISKT kär i mitt tio i tre ragg i 7 år. Jag var fullkomligt dum i huvudet när det kom till honom. Han var inte ett skit intresserad av mig innan klockan 03 varje helg och jag fånlydde och trodde på allt han sade. I SJU år. SJU!!! Han var aldrig ett piss intresserad. För 4 år sedan flyttade han till sthlm och sedan dess har jag ju varit med Mattias. Jag har träffat honom ett par gånger av en slump och i helgen slängde han ur sig VÄSCHTA kärleksförklaringen a´la´ "Jag tänker fria till min flickvän men jag gör det inte om det finns en chans för oss jag kommer alltid att älska dig" WTF?? Vad fan är det? VA? SVARA? 
    Han är ett pucko?
  • Midka

Jag har svårt att glömma det där med fist sex och den där halvliter cocacola flaskan... Var den fylld eller var den tom? Och om den var fylld är det bättre än tom? Ska det vara kall eller varm vätska?
    Hmmm... nej jag får nog ta en paus och fika lite. 

• Midka
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:27:38 följande:
    *asg*
Svar på tråden The return of the Lolilla