Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-11 15:46:27 följande:
    Jag förstår det, även om jag inte känner denna Sven E.
    Hmmm, man kan väl säga att han har en del religiösa åsikter som jag inte delar så värst mkt...
  • Midka
    Jazza skrev 2010-11-11 21:44:37 följande:
    och jag!
    Allt fokus på oss, tack!!!

Fuck, vi är så bra, va. God, vad vi kommer få de nya jobben!
    Ska ni fucka på intervjun?
    Har ni tvättat könen ordentligt?   Se till att ni ser fina och attraktiva ut!
  • Midka
    2timearound skrev 2010-11-11 17:26:06 följande:
    Alltså......mina tvivel på min närvaro här ledde mig till att läsa vad jag har diskuterat i början av tråden. Döm om min förskräckelse när jag trycker på "visa endast" läser några sidor och inser att EXAKT samma saker dryftats. Hela tiden. I över ett år. På precis samma sätt...............

*matt*
    Okeej... och därmed dog tråden...
  • Midka
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 18:52:46 följande:
    *tappar hakan ner till tårna*  Du? DU?!
    Kan inte annat än hålla med dig!
  • Midka
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:35:54 följande:
    Ge mig några tips om hur man orkar med vardagskvällarna och nätterna när man har en son som vaknar en gång i timmen och är vaken 15-60 minuter varje gång. Kväll/natt efter kväll/natt... Som extra krydda kan nämnas att det bara är mamma som duger vid dessa tillfällen ....inte jag.
    Valium?
  • Midka

Ibland är det bra att skicka bort mamman för att bryta rutinen.

2timearound skrev 2010-11-11 22:38:43 följande:
    Ibland hjälper det att ändra rutinerna. Men min bästa tröst var alltid att inga faser räcker speciellt länge. Det gäller även de faserna där allt fungerar som smort förstås. Tyvärr. Men det är en tröst när saker är åt helvete. Det kommer att gå över.

Men igen, se över rutinerna och se om det kanske är dags att ändra något. Han kanske sover för mycket på dagen. Eller så sover han för lite och har svårt att falla i djupsömn pga det. *styrkekjamar*
     Klok!
  • Midka
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:44:00 följande:
    Han sover antagligen för lite på dagarna, men han har för kul på dagarna för att vilja sova. Nåja, det går över nån gång men det börjar kännas jävligt tungt att vara på helspänn hela tiden. :)
    Det här kommer låta knäppt men...
    När vi hade sådana perioder kom jag på mig själv med att tänka redan vid tandborstningen att det kommer bli en låååång kväll. Jag ändrade på mitt sätt att tänka och jag såg över rutinerna. Jag försökte tänka att det blir en kort, smidig och enkel kväll idag. Jag tror det fungerade i kombination. Om jag hade en positiv föreställning till natten tog det ca 3 nätter innan det blev som jag tänkt. (Inte riktigt men det blev klart bättre iaf.) Givet fungerar det inte på en gång men oväntat fort får jag säga.
  • Midka
    2timearound skrev 2010-11-12 19:35:22 följande:
    Nu är du rent dum i huvvet. Jag är uppvuxen med Bruce i mjölken. Mammas favvo, ser du.

Du, fortsättning på diskussionen tidigare. Skulle du ligga med T (om du fann honom attraktiv) och sen inte säga nåt och fortsätta vara min kompis precis som vanligt?  
    God nooo! Så gör man inte!  Skrikandes
  • Midka
    lokisse skrev 2010-11-12 19:37:02 följande:
    oh the boss!

rokar fett fast jag kan inte lysna pa den där det kan man inte som tysk
    Är den dubbad?
Svar på tråden The return of the Lolilla