Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-10-09 22:28:18 följande:
    Fan vad dött det är här.
    Det är dött på hela nätet just ikväll verkar det som. Skrikandes  Just som jag är lite pigg och tycker det skulle vara kul att tjata lite så....   Död   bara   Spöke  liksom.  Grrrr!

Har Bambilöve bytt igen!  
  • Midka
    SimplyTheBest skrev 2010-10-09 22:41:34 följande:
    Verkar onekligen vara dött rent generellt på nätet ikväller.
    Och vad är förklaringen just ikväll? Det kan knappast vara filmen på 5an... Alltså är alla på hemlig fest och jag (och du) är inte inbjudna!  *suck* Varför har alla andra irl just precis ikväll!  *surar*
  • Midka
    SimplyTheBest skrev 2010-10-09 22:53:49 följande:
    Nä, film för mig nu.
    Typiskt! Fick du inbjudan till festen du med och vill inget säga till mig? ! ?  *fortsätter att sura*

Ha en trevlig kväll!!  
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-19 20:19:44 följande:
    go afton! Blev så glad när det lyste i inboxen. trodde något fan ville dela med sig av sin fascination av mig eller att jag skulle få frossa i nått mysigt skitsnack, men nej nej nej....
    Hade du oxå fått mail från FL....   Gråter   Kräks
  • Midka
    Mariohn skrev 2010-10-27 13:47:44 följande:
    alltomunderklader.com/cstring/cstring/

FNISS!!!!!!!!!
    Är det ens möjligt att ...att ...att..... liksom... ni vet.... om man har kjol?  Oskyldig
    Tänk om man glider fram i kjol och plötsligt känner att man tappar...?
  • Midka
    Mariohn skrev 2010-10-27 14:03:26 följande:
    Nu skrattar jag så att jag guppar. De ser hårda ut också...Tänk om de halkar på sne och man sätter sig ner och får den där pinnen som ska vara bakstycke rakt upp i mumindalen. Ska man hålla masken då eller? 
    *asg*
    Och hur ska man få ut den på ett diskret sätt? Resa sig upp några ggr??? 
  • Midka
    Mariohn skrev 2010-10-27 14:04:09 följande:
    De kanske har långt könshår som de drar ner under och slår en liten knut på framsidan. 
    Eller viker ett trosskydd så att den sitter tejpad kvar på en. Tadaaa!  Två funktioner i ett! Trosa  som inte syns och daglig vaxning utan vax...
  • Midka
    Mariohn skrev 2010-10-27 14:06:41 följande:
    Att "rätta till trosan" diskret lär få en ny betydelse när någon ber om ett skohorn för att få rätt på den. 
    Sen blir det nya trådar på FL typ; jag tappade bort min trosa för en månad sen och nu luktar det konstigt från underlivet... Borde jag söka för det?
  • Midka
    Mariohn skrev 2010-10-27 14:08:18 följande:
    Man kanske inte ska sitta ner med dem? "Ursäkta jag lägger denna på diskbänken medan vi äter. Vält inte ner den" 
    Euhhh!    
  • Midka
    Mariohn skrev 2010-10-27 14:09:11 följande:
    Denna dessa...vad fan benämner man dem som? Jag beställer ett par nu. För att kunna forska mer. Känner jag mig på riktigt bra humorhumör ger jag dem till mormor i julklapp. 
    *S* Man kanske ska kalla den för musmys?
    Min mamma hade nog sagt upp bekantskapen med mig om jag gjort det...

När du tröttnat på dem kan nallen ha den som gunghäst..... 
Svar på tråden The return of the Lolilla