Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-08-25 18:38:05 följande:
    SÄG!
    Då måste jag hitta på något
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-25 19:00:38 följande:
    Alltså. Flaming Reds kommentar här i tråden känns så...............jävla empatisk. Skrikandes

j*vla äckliga sviin !
    Jag kräktes lite i munnen men jag har ätit hallon så det var ganska ok. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-25 19:11:24 följande:
    Men är det inte så jävla svinigt att komma dragandes med det där i tråden? Jamen, tyck så du! Men hela omvändar-grejen. *hata* 
    Jo det är satans opassande och osmakligt. Man kan få tycka precis vad man vill MEN en av intelligensens enkla grundregler är att faktiskt vara smart nog att veta när man ska hålla tyst.

Det är som jag brukar säga...Det är tillåtet att skratta och sjunga på en begravning men de flesta människor ger fan i det.

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-08-25 19:14:53 följande:
    Mentalt trötthet tippar jag på. Tack för omtankenHjärta
    Ibland är det helt ok att vara slut och behöva ladda batterierna! {#emotions_dlg.flower}
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-25 19:15:33 följande:
    Du är klok som en bok!

SÄG NU!  
    SÄG VA???  *pekbok* 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-25 19:17:41 följande:
    DU SKA SÄGA VAD DU VILLE!
    Men HAHAHA jag ville locka fram dig! Jag skulle fråga något men jag kommer inte på vad tusan det var!!! Jag misstänker att det var något om inredning men jag kan inte hitta rätt i huvudet!
  • Mariohn
    Lady Macbeth skrev 2010-08-25 19:19:00 följande:
    Jag har alltid en tvångstanka att jag kommer att börja skratta när jag är på begravning. Som tur är så har jag lyckats undvika det hittills!
    Haha men då :´) Jag har bara varit på en begravning i hela mitt liv och då var det ingen risk för skratt.  
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-08-25 19:22:39 följande:
    Vet bara inte hur jag ska ladda dem. Som det är nu blir min reaktion att dra mig undan & det är egentligen ingen bra lösning.
    Jag upplever ofta att jag är om mig och kring mig och att andra människor laddar sina batterier i mig. Jag funkar som laddare! Det tog mig många många år att inse att man ibland måste få sätta stopp och ladda själv. Och då är det bra att ha vänner som faktiskt har en laddarfunktion själva. Nu vet jag inte hur det är för dig men ibland behöver man höra att det är HELT OK att säga att man inte orkar, att man vill ta en paus, att man inte vet hur man ska ladda sig, och bara vara och låta vännerna försöka ladda en medan man lutar sig tillbaka  Om du behöver dra dig undan så gör det!  Nu vet vi att det är som det är så vi kan försöka boosta dig utan att du behöver känna ett behov av att vara aktiv och engagerad Hjärta
  • Mariohn
    Lady Macbeth skrev 2010-08-25 19:26:03 följande:
    När jag är för nära och är insyltad i allt runt omkring så blir begravningen bara ett skådespel för mig, när sorgen är runtomkring en hela tiden känns inte begravningen som att den är till för de närmaste utan för alla andra. 
    Jag vet precis vad du menar. Det är nog därför jag inte varit på många begravningar.  När en vän till mig dog på gymnasiet ville jag inte gå av just den anledningen du beskriver....Det var mer ett skådespel än ett genuint avsked. 
Svar på tråden The return of the Lolilla