Inlägg från: 2timearound
|
-
-
-
*asg* Fy fan vad fult....VEM har sånna på sig liksom?Mariohn skrev 2011-02-01 14:07:46 följande:www.scorett.se/Woman/Sandalett/1051624
Någon driver med mig. Jag VET det. -
Mmm...fast i helgen hade jag svart skinnklänning med blixlås fram.....lokisse skrev 2011-02-01 14:09:18 följande:ha i dom ser jag dig. förövrigt har du alltid den randiga kläningen pa dig när jag tänker pa dig.
jag tror att jag har sjuk humor -
Bianco har sjukt mycket fula horskor alltså....Mariohn skrev 2011-02-01 14:10:27 följande:www.bianco.com/collections/product_descriptio...
Hahaha varför äger jag dessa? -
*frustar*Mariohn skrev 2011-02-01 14:27:56 följande:Och de varierar sig aldrig. De har haft samma skor nu sedan de öppnade på hansacompagniet. Just dessa horskorna funkade till ett par svarta jeans, ett svart pololinne och en scarfs i samma fula mönster. Tyvärr var det en sjuttioåring det funkade på.
NÄR ska vi ses?! Jag börjar få lolilla-abstinens. -
Vilket svin du är. Sluta frestas dårå.Mariohn skrev 2011-02-01 14:30:48 följande:Jag vägrar resa någonstans. Jag måste ha nära till min medicin och min doktor. Så ni får ha ytterligare en lolillaträff utan mig. *mystisk* Men om någon är i mina trakter så ses jag gärna
-
Hon är på jobbet nu....och tidigare idag var hon tvungen att sminka sig i 3 timmar eftersom hon slulle visa sig ute sen.Mariohn skrev 2011-02-01 14:33:59 följande:Jag kan bli så sjukt förbannad på jazzan ibland alltså. När man liksom VET att hon är ledig och inte jobbar och då VÄLJER hon att spendera tid med sina barn/vänner osv eller syssla med olika saker. Istället för att sitta här. Riktigt dålig stil eller brist på stil! Hon kan få mina stövlar!
-
Då tycker jag Nicket är värre faktiskt.Mariohn skrev 2011-02-01 14:33:59 följande:Jag kan bli så sjukt förbannad på jazzan ibland alltså. När man liksom VET att hon är ledig och inte jobbar och då VÄLJER hon att spendera tid med sina barn/vänner osv eller syssla med olika saker. Istället för att sitta här. Riktigt dålig stil eller brist på stil! Hon kan få mina stövlar!
-
Mariohn skrev 2011-02-01 14:35:39 följande:Någon som är sugen?
www.ysb.se/spa/information/priser/
COOL FRIDAYInled tjejkvällen hos oss. Du och dina väninnor anländer vid 15.00 tiden, ni får varsin badrock, handduk och tofflor då ni har en stund för er själva. Mys, bada och basta i vår ljuvliga relaxavdelning. När klockan slagit 16.00 är det dags för makeup-kurs, vi visar hur ni lägger vardagsmakeup och får tips och råd. Under tiden blir ni serverade mousserande vin och frukt. Fortsätt kvällen med tvårätters middag i restaurangen, därefter är kvällen er. Max. 6 pers
895 kr/pers
jag kommer direkt!