Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Omfg....blev rätt sent igår, jag kom hem kl 03. Inte igår. *stönar*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-04 11:10:09 följande:
    Haha word Känner mig som en tonåring igen och är röksugen. Det trodde jag att jag lämnat bakom mig

Hur mår alla i tråden? Har de berättat för dig? annars går det bra att bara berätta hur du mår personligen! 
    Jag har börjat feströka. 15 år sen jag rökte, men när man dricker drinkar är det lite nice
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Midka skrev 2011-02-04 11:15:28 följande:
    Har ni funderat på att lägga tråden i en medlemsgrupp?
    Då får bara "invigda" läsa och skriva i den. 
    Det är visst bara för SPECIELLT INBJUDNA!!! Jag fick skicka nån smörig ansökan för att få komma in..
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-04 11:19:21 följande:
    Jag tänker aldrig sluta helt. Jag röker kanske en gång var tredje månad. En eller två cigaretter på en kväll om jag dricker drinkar. Tyvärr. Det är mitt ok  
    Om jag blir full röker jag mer.....Drömmer
  • 2timearound

Jag fattar inte hur man skriver på det andra stället.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-04 11:23:06 följande:
    Det tycker jag är skönt. Då behöver jag inte skämmas jättemycket om jag vill smygröka efter ett par kalla. 
    Jazz röker jättemycket. Det är visst så med blekta blonda kvinnor från underklassan.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-04 11:23:46 följande:
    Vad ska ni göra ikväll? Jag funderar på att slänga ut M och V, storstäda, spela bra musik och sitta här med ett glas skumpa ikväll. 
    Jag ska ha pizza-mys (jag äter såklart ingen pizza) med ungarna och sexchatta lite när de har gått o lagt sig. Sen ska jag sova, för jag får fint besök i morgon.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-04 11:35:22 följande:
    Börjar feströka vid 35+? :)

Dessutom minns jag ngn som rackade ner strenhårt på de som rökte. :)
    Mycket har ändrats
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-02-04 12:08:51 följande:
    Hej!

Har mensvärk! Tyck synd om mig!
    Jag vill också ha mens! Sjukt irriterande att den aldrig kommer.
  • 2timearound
    Midka skrev 2011-02-04 12:33:01 följande:
    Ni umgås inte lika frekvent?
    SimplyTheBest skrev 2011-02-04 12:32:12 följande:
    timer: vi hade samtidigt innan men de sista månaderna har vi inte synkat lika bra. Bli inte irriterad än.... 
    Jag ska knulla som en virvelvind nästa helg, så jag vill HA MENS NU så den inte pajar allt.
    Jazza skrev 2011-02-04 12:36:12 följande:
    Jag har gått hem från jobbet.. var sjukt kåt hade feber
    Ska du tjejrunka?
Svar på tråden The return of the Lolilla