Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-02-01 14:36:18 följande:
    Hahahahahahahaha fy fan vad elakt :´)
    Ja, Gud var hemskt elak när han gjorde henne alltså......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Thomas har blivit bestulen på sin plånbok, första dagen i London! HELVETES JÄVLAR

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-01 15:43:27 följande:
    Jag kommer nog inte ens i dom
    Mina vader är extrema har snorlätt att bygga muskler där och det är sällan jag kommer i stövlar.
    "bygga muskler"

*bryter ihop* 
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-01 17:25:01 följande:
    För visst menade du brutalt snygga och sexiga?  
    Hohohoho....

Jag vill att ni underhåller mig och tar hand om mig den här veckan när jag är ensam.  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-01 17:49:56 följande:
    Är du extra lätt att underhålla den här veckan eller är det som vanligt?
    Det beror kanske på vad som bjuds......fast jag är väl aldrig speciellt "lätt" att hantera?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 20:19:26 följande:
    Du måste nog lära dig vad som är på allvar och inte. 
    Dagens bästa ord.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 20:23:21 följande:
    *drar slutsatsen att freddan är snygg naken* 
    Bild? 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 20:24:51 följande:
    Alla ord jag säger är riktigt bra. De hamnar bara på olyckliga placeringar i förhållande till varandra ibland. 
    I fucking loooove you. Jazzan kan dra åt helvete. 
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-01 20:41:10 följande:
    Hon har fullt upp med att göra sig fin, posera, fota och välja nya presbilder att ha på fisbok. Ny hobby hon har. Varför vara med oss när man kan gnugga bäver till en massa kort på sig själv?
    *döööör* Visst är det fjortisaktigt?
Svar på tråden The return of the Lolilla