Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Satan vad vi har knullat. *öm*

Skönt att det blev ordentligt gjort nu när han ska åka bort en vecka.

Sven Justus skrev 2011-01-31 20:03:56 följande:
    Låter som en bra kvinna. ;)

Jazza skrev 2011-01-31 20:05:23 följande:
    Bläk, vad jag är trött! Har drabbats av insomnia... dessutom ingen aptit.
    Upp: Jag blir smal
    Ner: Jag blir glåmig.
    Ovärt, va?
    Hjärta

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 10:00:29 följande:
    OMG vilken njutning. Hej. 
    Vaddå?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 10:39:56 följande:
    ÄNTLIGEN frågar någon. De andra brydde sig inte  Har förutom det nya fina golvet i sovrummet nu smällt upp en gigantisk tv, köpt nya stooora gosiga täcken och nya skitfina och sköna sängkläder som jag tvättade och strök tjusigt. För att toppa dte hela har M letat upp de enorma avlånga kuddarna vi hade på spa:t och handlat 4 st av dem åt vår säng så att den bara är en bölja av lyx. Det finns fan inget bättre än att ligga i en kunglig säng och bara slappna av. Jag ryser av välbehag bara jag tänker på det!  Intressant va? Hur är din dag? 
    Underbart!

Hittills är min dag bra...min man har åkt nu. På fotbollsresa en hel vecka. Så det blir mycket jobb och barn den här veckan.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 10:48:52 följande:
    Har ni ingen källare eller garderob som de kan vara i medan han är borta? Eller mycket vin? 
    Kunderna eller barnen?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 11:00:13 följande:
    Det bästa är nog om de kan vara där tillsammans och underhålla varandra medan du dricker vin? Kanske? 
    Hahahaha.....jag är som nån tokig kärring som har fångar i källaren mednas jag syr dräkter av deras skinn? Eller nåt. Allt sker naturligtvis i vindimma.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 11:04:05 följande:
    Jag konstaterar att jag måste maila Iry och Catta. Påminn mig. 
    Vemfan är IRY?!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 11:04:05 följande:
    Jag konstaterar att jag måste maila Iry och Catta. Påminn mig. 
    2timearound skrev 2011-02-01 11:06:10 följande:
    Vemfan är IRY?!
    *sur*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 11:11:11 följande:
    IRY är ju Cattas man! 
    VARFÖR sitter du och skickar mail til andras män?! VAVAVAVAVA??????? Skrikandes
  • 2timearound

Varför har man "brunöga 72" som nick?

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 11:13:42 följande:
    De har samma jobbmail
    2timearound skrev 2011-02-01 11:12:51 följande:
    Varför har man "brunöga 72" som nick?
     De första 71 var stötande och blev avstängda!
    Jag tycker du ska sluta försöka sno andras män.

Undrar om det är nickets altego? "Brunöga" passar henne jättebra faktiskt.
Svar på tråden The return of the Lolilla