Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

jag fattar inte att hon är sa korkad denna amnings dam...
    jag blir aldeles förtvilad.

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-28 22:42:08 följande:
    Jag har givit upp där, ibland är det bättre att bara låta bli att svara.
    men hon fattar ju bara inte och det stör mig vansinigt!!!
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-28 22:42:38 följande:
    Nu ska jag sätta igång en film och sticka lite.Kram!
    tinki vinki sötnos!
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-29 09:50:46 följande:
    Morrn morrn!Blev klar med gubbens stickade tröja igår, satt uppe till ett för att han skulle kunna ha den idag."Den sticks". Men det är ull så jag har kört lite tovning på den. Nu ligger den på tork.
    vet du inte att stikade tröjor alltid sticks det är därför dom heter stickade
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-29 09:55:23 följande:
    Ha ha.Nej, det är merinoull i den, frågade honom specifikt för att han inte skulle kunna gnälla efteråt. Merinoull sticks inte, det är som en ljug shiffong mot huden.
    ha ha ha det är inte sant ju! men jag älskar stikade tröjor!
    önskar att jag kunde sticka... men nej det bara gar inte.
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-29 10:15:16 följande:
    Är det hon jag har svarat? I så fall kan jag trösta dig med att det beror på att hon inte förstår vad hon läser. Jag ställde en väldigt konkret fråga i en tråd om tillsyn och bristande tillsyn till en annan i tråden. Hon svarade på mitt inlägg och skrev om något helt annat..... Jag påpekade detta men hon fortsatte.... Det finns inget hopp om att få den människan att förstå. Jag blir hellre överkörd av en buss än att få henne att förstå för det är helt omöjligt.
    jupp hon och osv... dom fattar bara inte!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-29 12:03:15 följande:
    Jag är jättearg på dig nu!! Lura mig att spendera 2 timmar på den dumma kossan!!!  Nu är jag ju förbannad! Det är ju som att slå huvudet i väggen tills man får blodsmak i munnen! Hon kan ju inte läsa det man skriver och bemöter inte alls ens argument utan kommer med ny skit hela tiden. Jag kokar av ilska!! Och jag som skulle plugga redovisning. Borde varit klar med uppgifterna nu!! Det är ditt fel! Du är skyldig mig 2 timmar av mitt liv!!       Givetvis är jag inte arg på dig på riktigt!!  Det är en dum kossa den där alltså!
    fattar inte har dunkat bort alla hjärnceller (huvet mot väggen) medans jag läst vad hon skriver.

vist är det stralande. man kan lika gärna försöka diskutera med en sten.(den skulle förmodligen vara slugare)
  • lokisse

är nagon av er no poare?

• lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-29 15:20:16 följande:
    Håll nu tummarna för att mitt mobila bredband funkar ute på vischan, annars ses vi aldrig mer.
    *haller tummarna stenhart*
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-29 16:07:21 följande:
    Ja, det är sant.Jag är rädd för att vitt lätt ser smutsigt ut. Vi har ju hund och kommer även att ha andra djur när vi bor på landet. Min man tenderar att fläcka vita saker med sina otvättade smutshänder. Men jag ska prova och se hur det går. Får köpa någon avtorkbar färg och funkar det inte ändå så får jag väl måla om.
    men dom kan man snabt mala över om det skulle krisa. en liten roller och vips är det som nytt.
Svar på tråden The return of the Lolilla