Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-03-30 14:45:17 följande:
    Vågar jag starta en tråd och ifrågasätta varför unga mammor alltid måste hävda sig så in i helvete och försvara hur jävla lyckliga de är i sin unghet? 
    du kommer bara fa pa näbben att det spelar ingen roll att dom är unga utan att det finns dom som hävdar sig och dom som later bli!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:47:39 följande:
    Nej för jag har inte stenkoll på hur man gör  Jag har inte orkat liksom. Är fortfarande helt slut och har ont. Inte ätit fast föda på 3 veckor. Mysigt  Blir smal
    men du maste anmäla det för försäkringar och liknade (även för senare om nagot skulle vara bestaende) jag vet att jag hade en bra länk om det förr ska kolla om jag hittar den
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 15:03:57 följande:
    Det här är lite konstigt. I sexforumet finns en tråd som heter något som *********analsex********. Kolla ts nick i forumlistan och sedan ts nick när man klickat på tråden. Är det bara jag som ser att det bli ett nytt nick? Utviket. Det du skriver om barn som springer fram och tillbka och skrker och gapar är naturligtvis inget någon av oss här tycker är ok. Det sista du skrev tycker jag skiljer ditt inlägg från många andras. Det känns inte som om de flesta i diskussionen tycker att det är trevligt med en blandad grupp.
    men det gjör ju inte dom flesta heller... barnfamiljerna gillar inte fulla 23 aringar och damenra pa 50+ flippar pa 14 ariga fnitter fjantor normalo typen pa 30 iriterar sig pa tanterna som sniglar sig av och pa planet med myrsteg och ständigt fragar flygvärdinnan om det är säkert att planet inte kommer att störta... och sa vidare
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:08:41 följande:
    Jag undrar lite....Varför vill ensamstående mammor alltid bara ha kontakt med ensamstående mammor när de letar nya bekantskaper? Om jag hade letat nya vänner med barn i samma ålder så hade jag struntat i hur deras familjesituation såg ut?  www.familjeliv.se/Forum-3-291/m51642357.html
    folk vill bara vara med folk som är som dom.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 15:10:38 följande:
    Du har så rätt, så rätt. Har du kollat kuk-killen? Gör det nu, annars tror jag att jag har en bugg.
    kuk killen? *förvirrad*
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 15:10:38 följande:
    Du har så rätt, så rätt. Har du kollat kuk-killen? Gör det nu, annars tror jag att jag har en bugg.
    ha ha ja du har rätt det ändras!!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:13:13 följande:
    haha typ. Men är man verkligen på ett speciellt vis om man är ensamstående?  Man kan vara ett par i ett olyckligt förhållande, ensamstående men bästis med barnets andra förälder, änka/änkling/, osv osv. Att man är ensam elle ri par säger ju ingenting egentligen. 
    jag tror att folk har en överdriven drang att dela in folk i grupper som maste vara exakt som jag för att jag ska tycka om dom.

man kan ju tex som mamma inte ha vänner som inte har barn.
    eller vara gift och ha singel vänner.

det bara gar ju inte. da har man ju inget gemensamt...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 15:15:02 följande:
    Undrar om han är censurerad av forumet?
    kan det inte vara en om anmälning... den som kostar typ 30kr eller nagot...
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:17:23 följande:
    Haha fast i det läget hatar jag dem faktiskt När de ska vanka fram till toan fucking stup i ett, och så slänger de sin handväska i skallen på mig när de drar upp dörren, så tvingas jag höra på deras strilande och spolandet
    men man far inte hata folk som maste kissa det kan ju vara nagot fel pa dom eller sa är dom GRAVIDA.
    och är man gravid kan man gjöra vad man vill
    *lite sma sur i dag är väll HORMONERNA*
Svar på tråden The return of the Lolilla