Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Pix Ladin skrev 2010-03-29 16:10:36 följande:
    Ja, det har du rätt i.
    jag brukar mala fläckar en gang i halvaret ungefär. gjör det i hop med jul och varstädningen.
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-29 16:13:49 följande:
    Gör du? Det var oerhört ambitiöst. Kan tänka mig att det är tipptopp hos dig då.
    nop fläckarna tycks föröka sig i en takt som är snabbare än ljuset. och jag malar alltid bara fläckarna. inte hela vägarna
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-29 16:16:15 följande:
    Okej er ärliga åsikt. Jag får ett samtal från dagis att min dotter har varit gnällig på förmiddagen och bajsat flera gånger. Hon sov som vanligt och efter vilan var hon sitt vanliga jag igen. Jag hämtade henne två timmar tidigare då jag har hemmastudier idag, dock kan jag inte studera med henne hemma. Här hemma är hon sitt spralliga och glad jag som bara hon kan vara. Nu till problemet. När jag hämtade henne så säger personalen att hon inte ska komma imorgon. Ingen dialog om det, inget kreativt förslag om lösning, inget prat om min dotters allmäntillstånds utveckling utan hon var inte välkommen. Gör man så? Är jag överkänslig? Knäpp? I min värld hade jag velat ha en diskussion, om vad det kunde vara för problem, alternativa lösningar till att hon var hemma hela dagen, kort och gott en dialog. Inte bara ett konstaterade att hon inte ska komma i morgon för hon har varit gnällig och bajsat mycket. Förra veckan var hon hård i magen, dett fick jag inte veta förrens på fredagen.... Och om hon är hård ena veckan är det väl inte så konstigt att hon har massa bajs att bajsa ut eller?
    det later skumt. fragade du?
    folk tycks ha en san panik för maginfluensa att det bara skriker om det. jag fatar att man har det pa sjukhus och sa men dagis... det hör till! (inge roligt vist men det är aldeles för mycke panik tycker jag)
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-29 16:27:07 följande:
    Ärligt talat blev jag så arg när hon sa att min dotter inte skulle komma imorgon att jag gick....
    förstar det.
    ring i morgon och fraga varför. och förklara att du käner dig trampad pa tarna av ett sant bemötande!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-29 16:29:54 följande:
    Till saken hör att hon drack massa apelsinjuice till frukost igår, kan man bli risig i kistan av det?
    klart du kan! det är ganska starkt för magen!! och dessutom är nästan all frukt (utom banane) "laxerande"
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-29 18:15:10 följande:
    Ingen mer apelsinjuice på pyret, hon har stora sår i rumpan stackarn  
    sa brukar det ga här med om det blir förmycke...
    kan rekomendera röd druvjos med vatten det är dessutom fullt med järn som kan vara svart att fa tag i annars i sa lätt tilgänglig form
  • lokisse

">

oh klöser repor i bordet.. den mannen är (var ) sa jävla sexig!!!

mmmmm
    röster är nog fan det sexigaste som finns!
  • lokisse

stackars bordet!

• lokisse

jazan vad ska du äta när snön är slut??

• lokisse
    Jazza skrev 2010-03-29 19:44:36 följande:
    Det finns alltid snö att få tag i, vettu
    nu hitter du pa!