Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

nej nu gar jag och badar ta hand om er mina sötisar

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

god morgon1
    idag kommer hela mamma ban gruppen hit och umgas... det betyder att jag har fullt upp hela förmidagen. (bara sa att ni inte skikar ut söktrupper)

• lokisse

angende flyg och grejer sa är det självklart att barn fa vara där och ha samma rättigheter och sa vidare.
    det kan bli störande när barne plötsligt ska ha mer rättigheter än alla andra "för att dom är barn" (hänsyn visar jag alltid i vilket fall men ja det stör mig när lilla stina -pelle far leva rövare pa nattflyget och stör alla andra
    därimot stör det  mig inte med barnfria flyg eller resor precis som det inte stör mig att det finns familje parkeringar eller singelresor eller pansioners partyn eller över 30 kryssningar och liknade. man söker sig till den grupp som man själv känner att man tillhör.

• lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 14:02:25 följande:
    Tänk om folk utan barn kunde respektera familjeparkeringen. Det vore nåt.
    om dom inte har ett behov av den bredare rutan av annan anledning sa tycker jag att dom kan parkera pa vanliga p rutor
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 14:14:31 följande:
    Men tänka att de inte bara kan göra det då. *tjurig*
    fattar inte...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 14:23:36 följande:
    Min poäng är att det ofta inte respekteras eftersom de här "speciella reglerna" för hur man får vara och var man får vara bara verkar gälla barnfamiljer.
    jag maste säga att jag faktiskt uplever det precis tvärt om särskilt om det gar sa langt att man säger i fran.
    säger man till nagon som parkerar pa familje parkerinfgen ber dom oftast om ursäkt och skäms lite. medans man jätte ofta far som svar att dom är barn när man säger i fran till en förälder.
    men självklart ska bara dom som har ett behov av en bred parkering parkera där!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:21:40 följande:
    hej
    heeej! hur mar gallan?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:31:21 följande:
    Heej Den mår skit! Blev hämtad med bambulans i lördags igen och kom hem igår. Rowliit!  Vad gör ni här? Jag känner mig som en inkräktare när jag bara är här så sällan
    du kräktar inte in det är kul att se dig!

dumma gallan har du nagon koll pa hur det kommer att se ut i framtiden? är den botad och stenfri nu eller tänker den fortsätta bete sig pa detta vis?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:37:00 följande:
    Alltså, nu har de tagit bort hela gallblåsan och det ser ut som gallgångarna är fria. Men mina levervärden är fortfarande skyhöga och vi hå¨ller tummarna för att det är pga all medicinering och inget annat konstigt! Dessutom löper jag högre risk att få pankreatit igen så jag får typ aldrig mer dricka alkohol. Det känns jävligt surt
    ej stackars liten!
    inge roligt att du har ont ju!
    far du ga pa koller nu da för levervärdena? vet dom varför du fick problem med gallan??

men det finns mycke gott utan alk!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:42:13 följande:
    Det är tydligen vanligt att man får det efter en graviditet. Det som är för jävla jävligt är att de vägrade hjälpa mig när jag kom in första gången. Hade jag fått hjälp då hade jag aldrig utvecklat en livshotande bukspottkörtelinflammation. Så jag är jävligt lack över det.  Och visst finns det gott. Men det känns ändå surt att vara 27 år och kanske aldrig mer få leka med alkohol :-/
    har du anmält?

klart att det käns surt att inte fa det! det förstar jag!!
Svar på tråden The return of the Lolilla