Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Åh jag har det!! Korpfotboll!

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-03 12:38:06 följande:
    Jag upptäckte ett helt NYTT problem imorse! Skrikandes

Jag plockade fram lite höstkläder för det är kallt idag. Då upptäckte jag att topparna, som förr smet åt snyggt över mina toppiga bröst, satt helt löst. Men jeansen som förr satt perfekt över min lilla rumpa satt jävligt taight istället.

Betyder det att jag har fått mindre bröst och större arsle i sommar?!
    NEJ självklart inte! *styjkekjam* Det innebär att det är något jäkla as som har bytt ut dina kläder. Förmodligen en psykopat (läs kruktjuv?) som är kär i T och vill få dig att tappa självförtroendet helt så att du lämnar honom och han blir ledig! Gå inte på det!! 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-03 12:51:56 följande:
    Vid rätt tillfälle, rätt känsla, med inlevelse etc etc.
    Berätta om inlevelsen? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-03 13:16:13 följande:
    I dag ska jag äta en trevlig middag, med vin och avsluta med lite god ost......helt för mig själv! Det ska bli jättemysigt faktiskt. det är ganska skönt att få lite egen tid hemma alltså.
    Vad mysigt! Ha så trevligt! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-03 13:18:12 följande:
    .....å andra sidan kanske jag ska ta det lite lugnt med osten, med tanke på arslet.....Obestämd
    Ost sätter sig direkt på tuttarna! Tänk inte på det
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-03 13:18:56 följande:
    Kommer du att vara här nåt eller tänker du låtsas att du har ett socialt liv i kväll?
    Risken finns att jag tänker låtsas att jag har en man ikväll. Annars får jag inte träffa honom på hela helgen  Imorgon kommer jag på kvällen. Och är full. I guess. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-03 13:21:26 följande:
    I morgon har jag gäster, då ska jag bli full och kanske klänga på nån.
    Du bjuder aldrig mig  
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-09-03 13:33:55 följande:
    Du menar att du lyckas få med dig nyktra personer hem, *imponerad* ,-)
    Jag kan få med mig vem som helst hem till mig. Problemet är bara att få dem att gå hem till sig efteråt. 
Svar på tråden The return of the Lolilla