Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-30 16:36:17 följande:
    Jag har aldrig tagit den i arslet. Det verkar göra jättejätteont. Det är möjligt att det är skönt också, men jag tvivlar på att jag någonsin kommer att få veta det.
    det maste duju ta reda pa!
    man kan inte ga genom livet och inte veta om man vill ha den i tvaan!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 16:41:47 följande:
    Jag vet inte heller. Det verkar obekvämt. Tror ni att storleken spelar roll eller det är  förbjudet att tycka det i bajjan också ?
    det är inte sa viktigt...
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-30 16:44:14 följande:
    Jag funderar på att köpa en lång, leopardmönstrad scarf. Tunnt tyg, men ganska bred,kan viras flera varv runt halsen vid behov.Vad säger ni, är leopardmönster okej på en scarf, att bära till t.ex. en lång vit skjorta på sommaren?Lolilla du tycker ju att denimjacka är inne så du behöver inte svara alls...
    leopard är trist
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-30 16:48:07 följande:
    Jag är trött på att allt jag äger är enfärgat eller randigt Köpte en blommig klänning igår iofs.
    men det finns trevligare mönster än leopard...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-30 16:48:38 följande:
    Nej, gumman! *skrattar* jag känner inte att jag måste ta reda på det. Det får vara ett av livets mystrium!
    du misar nagot som faktiskt kan vara mycke trevligt.
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-30 16:54:03 följande:
    Alltså det kan vara helt skönt att ta den i tvåan men obehagskänslan (känns typ som att man blir lös i magen) och skräcken att överföra avföring på sin partners kuk väger ändå över det positiva och gör att man (jag) iallafall inte kan slappna av och njuta. Därför sysslar jag inte med det, även om jag provat.
    sant skiter jag i! han är medveten om var han petat in den och vad som kan bo där...
  • lokisse

den var lite cool tycker jag
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-30 17:12:27 följande:
    Tvåan ja, det gör ont och jag har finfina druvklasar där. Fattar inte tjusningen, är det inte fitthålet som är målet?
    malet är inte halet utan krampen...
  • lokisse

jag är sa trött! fattar inte. kunde sova i flera dagar! (mina järnvärden är jätte bra sa det är inte det)

Svar på tråden The return of the Lolilla