Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-03-30 15:20:44 följande:
    Nej det är sant. Jag förstår  mig inte på varför man skulle välja att inte prata om barn om man kan. Då borde man aldrig skaffat några. 
    mhä precis . det är sanna som inte vill prata baby bajs sa fort tillfälle ges som borde tvangssteriliseras...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:25:07 följande:
    Haha men jag är så att jag vid olika tillfällen "hatar" olika  grupper. När jag kör bil tänker jag alltid "jävla fotgängare" och när jag är ute till fots tänker jag "jävla bilister" - allt som för tillfället gör mitt liv svårare kan jag svära över, bara för att nästa dag vara en av dem själv
    aha du vänder kappan efter vinden alltsa...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:25:45 följande:
    Nja, det var ett litet flyg och jag ville inte lämna min plats i kön så jag sade helt enkelt till hans mamma som satt typ 2 meter bort och tyckte att han var bedårande att "hörru nu får det räcka. Kan du vara snäll och ta hand om ditt barn".  Krösus i skruven vad arg hon blev.  Jag lovar att hon hade skrivit "flytta ut i skogen då om du hatar andra människor" om det var på FL
    oh gamla hedeliga flytta ut i skogen da!
    har inte hört den pa länge nu...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:29:15 följande:
    Hon ropade på sin bastard och sade till honom att "nu får du komma här, det finns sura människor som bara gör livet surt omkring sig". Jag och min kompis bara garvade och en flygvärdinna med snopp sade åt henne att tagga ner. 
    flygvärd.... det heter flygvärd
    coffie the??
  • lokisse

nu ska jag slänga mig pa soffan brevid min lilla gnällspik

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 16:03:35 följande:
    Jag är ond. Om man har gått upp typ 15 kg i vecka 6 så tror jag faktiskt inte att det har med graviditet att göra i vanliga fall. jag behöver er förlåtelse. 
    ôm det har med graven att gjöra sa maste det vara att man maste trycka i sig choklad 24 timmar om dygnet för att inte ma illa eller sa...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-30 16:10:21 följande:
    Ja. Och då är det inte riktigt normalt. 
    nä det är det nog inte.
    i vecka sex vet man ju typ inte att man är gravid utan tror att man har fatt nagon skum maginfektion..(i alla fall jag)
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-03-30 16:14:27 följande:
    Skönt att se att man inte är ensam som fattar det. Det värsta är inte idioterna som startar dessa trådar, värst är idioterna som svarar i dessa.... "Ja, jag verkligen älskar att få 20 cm åderpåle uppkörd i stjärten"
    i vad för nagot?
    har inte hört nagon kalla det stjärten pa flera ar nu
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-03-30 16:23:01 följande:
    Extramyskrysset?Brunmyshålet?Bakomyshålet?*förklarar*
    aha du menar tvaan
Svar på tråden The return of the Lolilla