Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-09 22:16:59 följande:
    På ditt hemliga jobb eller djupt begravd i dina mystiska studier? Tror hon fick tre trådar stängda igår med typ samma ts samt så han hon med att avregga sig och komma tillbaka med nytt nick
    Mitt jobb är inte hemligt, jag är servitris. Dock har jag inte jobbat sedan i december, hoppas jag får pengar ändå, har bara inte skickat in papperna till försäkringskassan än bara. Har snart haft 3 måndaer på mig... Det börjar brinna i knutarna.... Varför blir sådant inte gjort? Hmmm, jag förstår inte.
    Condemnant qui non intelligent
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-03-09 22:19:19 följande:
    Alltså, det är en ganska tråkig bild iallafall ...
    Bilden är som sagt inte så beskrivande av ditt ansikte, men nu var det hårfärg som det gällde och det syns ju! Jag tycker det blev snyggt!
  • Ord blind

Är det någon mer i tråden än nicket och jag som är gravida? *nyfiken*

• Ord blind

Sov gott!

• Ord blind
    Bam skrev 2010-03-09 22:32:17 följande:
    Jag vill bli gravid.
    Om jag inte missminner mig så har du 3 barn? Eller? Jag skulle definitivt kunna tänka mig fler barn efter knodd två, men jag orkar inte vara gravid en gång till. Mår sjukt dåligt, både fysiskt och psykiskt. Har lovat min dotter att hon aldrig igen ska behöva se sin mamma så knäpp igen....
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-09 22:50:53 följande:
    Ja slapp man bara vara gravid så skulle jag kunna tänka mig några fler ungar men nu har jag lovat mig själv aldrig aldrig igen!!
    Mår du också dåligt eller allmänt trött på att inte "äga" din egen kropp, eller någon annan orsak? *nyfiken*
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-03-09 22:53:19 följande:
    Vill ha en till. Har 2. Jag har mått bra båda gångerna. Fick en släng av havandeskapsförgiftning med första, men det gick bra ändå.
    Vad skönt att du fått må bra, förutom havandeskapsförgiftningen!
  • Ord blind

Nu kom min kära man och sa till mig att lägga mig. Som den lydiga hustru jag är så gör jag som han säger....

Sov gott alla goa människor!!

{#lang_emotions_heart}

• Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-09 23:03:57 följande:
    Jag tycker det är obehagligt, hatar smärtorna och så ångesten inför förlossningen. Har en helvetesförlossning bakom mig som slutade i akutsnitt.Sen så är jag även en jävel på att gå upp i vikt och det tycker jag är riktigt jobbigt men inte tillräckligt för att hålla vikten Nu känns skaer och ting lite bättre eftersom jag är sjukskriven och bara har 3 pass kvar att jobba innan jag går på Havandeskapspenningen men fram tills för två veckor sedan mådde jag riktigt skit.
    Vikten är du inte ensam om! 25 pannor förra gången, har inte vågat ställa mig på vågen denna gången...
  • Ord blind

God morgon! Ha en strålande dag du med, och alla andra!!

Svar på tråden The return of the Lolilla