Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-12 12:57:45 följande:
    Man blir skadad för livet och får aldrig knulla om man har samma namn som ett annat barn i klassen!
    Jag har fått knulla ändå så din teori sprack....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-12 12:58:32 följande:
    är inte det lite ordinert jag har sett tvillingar med ett balt och lila horn...
    Läste i en annan tråd där du skrev att man i vissa fall avråder folk med foglossning från vaginalförlossning. Vet du något mer specifikt om det? 
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-12 12:57:17 följande:
    Det viktigaste är ju att man inte är som alla andra!!
    Ja, för det finns ju inget annat sätt att sticka ut ur mängden än med ett "namn" som ingen annan har!
  • Ord blind

Då ingen annan verkar vara här passar jag på att spamma tråden.

*spammar*

• Ord blind

Förresten, solen skiner så jag sätter mig på balkongen med en kopp kaffe istället.

*skiter således i att spamma tråden*

• Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-12 15:11:23 följande:
    min gyn skikade mig till en ortoped för att kolla att jag inte riskerade att ha sönder nagot.
    Ok. Tack, jag får kolla upp det i fall jag blir sämre än jag var sist.
  • Ord blind

Afton

• Ord blind

orkar inte vara social idag.

• Ord blind

Hejsan! Tack för omtanken igår!! Den värmde. {#lang_emotions_sunny} 

Var nog lite gravid igår.... Min man kramade mig mycket.

Läget här ikväll?

• Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-13 19:21:37 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m51328149.htmlJag klarar inte mer sånthär.... Hur jävla dum är man, om man inte klarar av att förstå att ordet "neger" inte är ok?  
    Nej, de där trådarna är så tjatiga. "Visst kan man säga negerboll?" Nej, det kan man inte, det heter "kalla det vad du vill men inte negerboll med kokos på". Skämt å sido, det är jäkligt tjatigt. Som du säger, om man inte kan förstå att det inte är ok, då fattar man nog itne så mycket över huvud taget faktiskt. Jag är av den åsikten att neger inte är så laddat då det även betyder svart, inte bara mörkhyade människor, men jag springer inte omkring och använder ordet ändå, för det kan betyda något annat för en annan människa och vara kränkande.
Svar på tråden The return of the Lolilla