• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-05-23 11:41:43 följande:
    Goddag.
    Jag drömde om dig inatt. Snygg, trevlig och med blåa läppar. Du tyckte det var jobbigt jag tyckte att Bam skulle vara med och gosa med.
    Go figure.
    Kan tillägga att jag satt fastkedjad i en källare eller nåt men det var inte du. Vid en trästolpe. Det var hemma hos tvåan.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-05-23 22:44:47 följande:
    Tänkte kolla på "Shutter Island" - någon som sett den? Bra?
    Den är kanon!

Godmorgon flicks, idag blir det trådbäbis!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Snygga boobs! Jag har ungefär den längden men en platt variant.{#lang_emotions_sealed}

Dessutom vill jag framföra en liten glad dans eftersom en människa som tydligen inte kunde bete sig som folk har fått en åthutning. {#lang_emotions_sealed}

Ärende: 228244 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "Bröllop med styvson" har tagits bort då det citerar ett annat inlägg som har blivit bortplockat. Hör gärna av dig om du har några frågor. Du når oss på den här mejladressen: support@familjeliv.se Hälsningar från oss som jobbar med Familjeliv.se! Här är en kopia på inlägget du skrev: "
    Anonym (njet) skrev 2010-05-22 09:30:22 följande:
    Lilla vän, jag "beter" mig inte, se skillnaden på att skriva på internet och riktiga livet.Kanske jobbigt att jag behöver vara den som informerar om att det är skillnad men någon behöver berätta det.Du behöver inte tacka.Så spar du dina onda trankar och vänd dem till dig själv istället, det är inte mitt fel att du är ful när du ser dig i spegeln.
    ...och här bevisar du vilken ohyggligt låg moral du har. Hur tänker du när du beter dig såhär illa mot folk? Njuter du av att vara dum mot de omkring dig?

Trodde mitt svar var uppe för granskning men jag kunde inte bara glo på hur befängda inlägg denna människa gjorde.
  • M C

För en gångs skull är det en större männsika än jag - amazing.

• M C

Det finns en lite mini-störnick nu! Grabb, stor.
    GRATTIS!

• M C
    Anonyhm skrev 2010-05-25 12:28:23 följande:
    Hej! Jag har tråkiga nyheter Jag är frisk enligt mina prover! Men tyvärr är jag inte så frisk i huvudet Jag vet inte om det är all stress och oro som har kommit ikapp mig. Igår när jag hade pratat med doktorn började jag gråta och sedan grät jag tills jag kräktes. Mattias fick åka hem från jobb och jag fortsatte gråta tills klockan var 04 på morgonen :-/
    *kramar om*
    Ibland börjar man med att gråta, sen blir det bättre.
    *kramar hårdare*
  • M C
    2timearound skrev 2010-05-26 17:03:43 följande:
    Det är chokladkaka, kladdig, smaksatt med cognac. Ovanpå är det chokladtryffel också smaksatt med cognac. Jag brukar ha rikligt med färska hallon ovanpå. Oerhört mäktig.
    Gillar att det är smaksatt emd konjak.
    Inget är så gott att det inte blir godare med lite alkohol.
  • M C

Betala räkningar har jag med varm hand överlämnat till maken, blir så förbannat deppig av skiten.{#lang_emotions_tongue_out}
    Jag sätter sprätt på dem tills han sätter stopp, det är min uppgift att klä den här familjen. Idag är det sommarkläder på menyn. {#lang_emotions_sealed}

Solbrillor ja, tänkte försöka hitta ett nytt par på shoppingen. Har knölat sönder de jag har.

• M C

Stora är coolt om man är cool - kör på det du Jazzan!
    Själv får jag köra på effektiva.

Svar på tråden The return of the Lolilla