• M C

The return of the Lolilla

WTF?
    Är hon avstängd?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Anonyhm skrev 2010-06-28 13:15:00 följande:
    Det var ett psykbryt som hette gullefjun som skulle gå på promenaaad. 
    *nynnar med*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag känner att jag är lite avis på Jazzas unge, måste vara underbart att kunna skita lite hursomhelst.
    *garvar åt montepyton* ...åsså lite hårig gubbröv med, dagen är räddad.

Jag är less på att ligga i sängen och det är bara halvvägs.
    Har tillbringat dagen med att tjafsa med folk som tycker att man ska införa Orwells tankepolis. Samma som vanligt alltså.

• M C
    Jazza skrev 2010-06-28 20:16:32 följande:
    Hon kan INTE det. Idag bajsade hon på toa hos farmor.... Det händer ytterst sällan, hon är så jävla äckelmagad att hon klarar det inte, så oftast är det ff blöjan som åker på, för hon fixar inte det, stackaren. Nu satt hon och fes lääänge, men till slut åkte blöjan på.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
    Jag förstår exakt hur hon känner sig.
  • M C
    lokisse skrev 2010-06-29 07:46:08 följande:
    Och med det vill du säga att du har en iphone?
  • M C

Tycker ni ska gå till FB.

• M C

Åhååå, så gööllig dååå!

Nu ska jag titta på True Blood - del tre.

• M C

Godmorgon på er snyggon!

• M C
    lokisse skrev 2010-06-30 12:10:02 följande:
    min dator slad har gatt sönder sa snart har jag ingen saft mer pa datorn och kommer att försvinna...
    Difficile est saturam non scribere
    Åh nej. E.L.E.!

Meeen å andra sidan finns det affärer som säljer sånt.
Svar på tråden The return of the Lolilla