• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-06-15 09:40:50 följande:

robbie williams

Difficile est saturam non scribere
    Mtp att han har ett problem med sitt knullande så tycker jag nog MM är lite värre. Men du vet, det är lite som att sitta och tycka att Celine är bättre än Barbra. I en helt annan galax alltså.
    Impressive!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-06-15 22:39:34 följande:
    Nån som orkar läsa och förstå ts? 

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m53061799.html
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
    Hahahha, nån som hittat alla roliga knappar idag?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Anonyhm skrev 2010-06-16 09:40:13 följande:
    VADFAN  

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m47154741.html
    Det värsta av allt är att man använder hela ägg för att göra majonäs.
  • M C

Najs, billig sprit kan man aldrig få för mycket av!

• M C
    2timearound skrev 2010-06-18 19:53:17 följande:
    Ohh vad scary. Jag älskar ju allt det där du nämnde, men hur FAAAAAN klarar man sig utan smörgåsar?! *ont i magen*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
    Med smör i kaffet!
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-06-25 22:23:19 följande:
    Det här är fan för lågt! Stackars stackars jag som är så förskyld skrattade så jag höll på att hosta långorna ur kroppen.

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m53210147.html
    bytt ut!b
  • M C
    Hercule skrev 2010-06-26 10:16:55 följande:
    Men allvarligt, har ni någonsin sett någon som verkar vettig och har en mirandanalle som avatar?
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
    nej
  • M C

Jag har haft en tendens att gissa magar förut, brukar dessutom ha rätt. Har bara missat en av ungefär tio så... *skäms*

Iallafall har jag hittat ett fan. Ska nog länka in den på fisboken tror jag.

• M C

Semester är roligt! Vi ska måla hus på semestern!
    Snart är hälften gjort.

Jag gör inte ett skvatt, ville bara påpeka att jag ligger i min säng med laptoppen uppallad mot en kudde och skriver utan att se bokstäverna.
    Bra med skrivmaskinslektioner, säger bara det.

Svar på tråden The return of the Lolilla