• M C

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 14:18:56 följande:
    Nu har jag ätit lunch och är spy-mätt.
    Jag med. Ska vi lägga en gemensam pizza?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 14:21:16 följande:
    Grillad panini med getost och grillade grönsaker som fyllning, plus sallad och extra bröd.
    Gott.
    Jag åt omelett med parmesan i. Lite tapernade till men jag tog fel och fick chilli så den gick inte att äta.{#lang_emotions_dreamer} Ska öva på läskunnigheten tills imorgon. Shopping då.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-03 14:20:11 följande:
    Vad fick du?Jag och E åt laxfilé med lite potatis och ärtor till. Hon fick smör på (på begäran) och jag en liten klick CF som jag kryddat gött
    MMm, lax. Det är så gott!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 14:22:52 följande:
    Jag tror inte att min skulle vara lika imponerande som din
    Jag får nog bara ut en barnpizza, blir så satans mätt för ingenting.

Man kanske skulle ta och lägga den i någon tråd man inte gillar?{#lang_emotions_djavulsk}
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 14:35:32 följande:
    Kanske i en tråd för manshatare.
    Typ. Bra tips.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-03 14:24:55 följande:
    Det hade jag förr.. fast spikes istf mowhawk
    Naaajs! Visste väl att det bor en rebell i dig! (inte tanten som är dagens modell){#lang_emotions_sealed}
    lokisse skrev 2010-03-03 14:34:49 följande:
    man ser inte sa mycke...men jag antar att det är fräsigt som fa
    Ja, skitfräsigt. Har haft den i flera år nu. Har inte tröttnat än. Men jag säger inte "fräsigt", jag säger "den är sååå moi liksom". *not*

Jag säger frän.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-03 14:40:49 följande:
    Du skall passa dig!!
    Jag har sett dina bilder. Tanten. *hehehe*{#lang_emotions_djavulsk}
  • M C

Nu tar ni och lugnar ner er, det är ju inte som att Jazza ens kan putta ikull mig.

• M C
    Jazza skrev 2010-03-03 14:58:49 följande:
    Det är ju inte så att Jazza VILL ha omkull dig, kärring!
    Nej, och rönnbär är sura, eller hur?
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-03 15:02:30 följande:
    Nej, de är hemskt goda... Så länge de inte är gamla
    Jag har iallafall inte en tantfrisyr!
Svar på tråden The return of the Lolilla