• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-07-02 20:55:18 följande:
    Jag har en postpubertal identitetskris!
    Berätta, jag lyssnar.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-02 21:10:53 följande:
    Äsch, inget, bara bröllopsnojig
    Eller, inte bröllopet, men hela grejen... Det är så stort!
    Men det skall bli jättekul, det känns bara så seriöst (och jag är inte tveksam för fem öre, det är inte alls på det sättet)
    Är du orolig för att det kommer gå fel någonstans?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-02 21:34:46 följande:
    Absolut inte!
    Vad det handlar om, tror jag, är att jag aldrig velat gifta mig och aldrig kunnat se mig som "någons fru". Klart att det bir vad man gör det till och att vårt förhållande inte kommer att förändras (hus och två ungar är man ju rätt fast i träsket ändå ) men det känns så jäkla.... vuxet. Ja, vuxet är ordet.....

Men, alltså, detta är inget stort eller seriöst, en pyttenoja bara, såhär fredagstrött och dan Jag är ju kär som en idiot, annars hade jag ju inte suttit här (inte på FL, då, utan bredvid Mfern i soffan)
    Aha, postpubertal ångest är träffande alltså.

Men egentligen, spelar det någon roll? Är du inte nöjd över att vara lite mer vuxen nu? Att inte göra en massa dumma misstag tex?
    Dessutom: när du gifter dig så har du sett till att Mfern har medel att kunna försörja din familj om du skulle råka ut för en olycka. Så ser jag det.
    Avdramatisera det lite.
    Du blir inte hans fru lika mycket som du faktiskt skyddar din familj. Har du tänkt på det?
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-02 21:43:06 följande:
    Nej, jag har inte tänkt på det, vi har testamenten

Undrar vilka dumma misstag jag inte kommer att göra, som jag gjort innan? Hmm, följa med främmande män hem till dem och ha sex, men det hände ju typ senast when dinos walked  the earth

HAHA, ja du tänkte så du.
    Nej, jag tänkte mer att man känner till lite mer om folk och går inte på saker lika lätt. Man? Jag!
    Jag är tryggare i mig själv, har bättre omdöme när det kommer till alla små och stora beslut. Allt från vilken sabla pasta eller korv ungarna ska äta till att hålla avstånden i trafiken.

Eller när man ska köpa nåt så blir det inte första bästa sämsta utan man vet att det kommer något som är närmare det jag verkligen vill ha.
    Sånt.
    Där ligger även att jag faktiskt känner igen en bra man när jag ser honom, vill för allt i världen inte släppa en sån goding. Då vore jag mer korkad än Heidi Klums första karl.

• M C

Mad ass har hittat hit! *lycklig'*Hjärta

• M C
    BamBam skrev 2010-07-05 08:48:54 följande:
    Dumpar du mig nu? Gråter
    Aldrig. Man kan väl ha många kärlekar?
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-07-05 09:00:00 följande:
    Dags att dra på sig den grenlösa bikinitrosan och gå ut i solen!
    Tänkte just på att det var ett tag sen jag såg till dig, håller du dig sysselsatt?

BamBamHjärta You ma Görl!
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-05 08:51:09 följande:
    Poly?
    Verkar inte bättre...
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-07-05 09:57:24 följande:
    *nyser*

Jävla allergi
    Fortfarande? Stackars stackars P!Rynkar på näsan
Svar på tråden The return of the Lolilla