• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-07-05 10:55:37 följande:
    Vilken tar du?

Jag har Zyrlex. Känns som jag testat de flesta
    Zyrlex fick gubben sluta med direkt. Han tar Kestine nu, jag har Loretadin. Han blev så arg!

Jag vet att det inte är eran påse, men nu har jag stött på nåt i värstingfacket:
    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m50796401.html 
    Jag svimmar.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-05 11:09:58 följande:
    jag har reseptpliktig skit som jag inte kommer ihag vad den heter. en bra läkare kan oftast hjälpa till att hitta rätt medel och dos för att det ska bli sa bra som möjliigt.

jag sparkade som typ12 aring av ett revben pa min mamma pa clarityn (innan dom kommigt fram till att det kan gjöra agresiv)
    Ja, Clarityn gick fetbort. Vi hade värsta grälen någonsin när gubben gick på dem.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Vet ni, en vänlig och klart begåvad människa har gjort en serie på ANOFs äventyr med sin granne! Kolla i granntråden!

• M C
    lokisse skrev 2010-07-05 15:12:46 följande:

nu har jag tröttnat pa sommar och skitvarmt! jag vägrar att vara med längre.

nu far det fan lov att bli kalt!!

Hur kan man tröttna efter 3-4 dagar? Skärpning!
    Jag har inte ens fått vara med om värmen än!
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-05 17:41:31 följande:
    tre fyra dagar vad snattrar du för goja? det har varigt nästan 40 grader varmt i över tva veckor nu!!!
    *morrar och visar tänderna*
    Jaha.
    Förlåt. Här är det varmt ute och jag ligger i sängen inne.
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-05 17:53:11 följande:
    i förgar natt kl 0100 hade vi 36 grader varmt!
    Jaha, det är den tropiska värmen gubben dillade om. Här var det 25 grader när vi somnade. Det tyckte vi var mycket. Du får väl komma hit!
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-05 18:07:10 följande:
    det gar inte jag far inte flyga! och sitta 20 timmar i bil vägrar jag + 4 till er där upp
    Rynkar på näsan
  • M C

Tja bäjbs, äckligt samtalsämne ni har! Lukta på trosor, nåt så vidrigt! *kräks*

• M C
    Mad as snow skrev 2010-07-05 22:11:05 följande:
    Fina fina M C! 

Jag har en usel dag och funderar (i min vanföreställda pedantiska tillvaro) om det är okej att bara gå och lägga sig och bara skita i all disk, alla klädhögar, alla måsten. Om man bara kan be den här dagen och kvällen att dra åt helvete, och gå till sängs med långfingret höjt i vädret. Det måste vara okej. Vi säger så.

*kramar om*
    Om det inte är livsviktigt - som att kissa å sånt - så skiter du i det. Bara sådär.
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-07-05 22:12:58 följande:
    Dina trosor luktar gott.
    Ja, tro fan det när alla är nytvättade!
Svar på tråden The return of the Lolilla