• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-07-07 10:17:29 följande:
    Aha
    Älskling, hjärtat, lilla sötnos - hur är det med huvudet? Du överväger alltså inte ens att bara vila?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-07-07 10:36:30 följande:
    Logiskt sett vet jag hur fel jag gör. Min kamp handlar om att pressa mig själv...ett steg längre & längre. Är väl ett straff av något slag.
    SLUTA GENAST!!
    Det är ingen som tackar dig för att du jobbar med smärta. Gå och lägg dig!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-07-07 10:41:38 följande:
    Jag vet

Tack för omtanken vännenHjärta

Bättre med dig?
    JA!
    Jag har varit uppe jättelänge nu på morgonen, vilar lite nu bara. Ska snart klä på mig (bara det!) och gå ut.

Fötterna ser ut som vanligt igen, jätteskrynkliga efter så lång tid i uppblåst läge dock.
    Det är FINEMANG!
    Har vilda planer på att sola och dricka vin idag.
    Kanske tom bajsa lite!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-07-07 18:29:37 följande:
    Precis fått reda på en tråkig sak *gråter*
    *kramar om*
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-07-07 22:37:14 följande:
    Hoppas VM är slut snart
    *tokgillar*

Jag gillar sommarOS, då är alla vältränade snygga simhoppare ute och går.
    Fotbolsspelare är svettiga, äckliga, små i rutan och fula som stryk.
  • M C

Godmorgon snyggon!

Underbar dag idag!Solig

• M C
    2timearound skrev 2010-07-08 13:27:38 följande:
    Kommer hem den 18:e  
    Ha det skitkul och JA, jag kommer sakna dig!
  • M C
    Hercule skrev 2010-07-09 18:39:41 följande:
    Kunde inte låta bli ... skjuter jag jämte målet? www.familjeliv.se/Forum-5-154/m53420596.html
    Jag kunde även se att det finns tveksamheter huruvida alla fattade trådens ironiska ton...
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-09 20:31:44 följande:
    Hej! Vi dricker sprit i solen, nu har solen försvunnit (från tomten) men vi fortsätter med spriten!
    Vad gör ni?
    Inte mycket, vitt vin och lätt rodnad på huden.
    Pratar snusk utan dig, minnsan.
  • M C
    Hercule skrev 2010-07-09 21:58:43 följande:
    Ja, men det blir ju så pinsamt Drömmer
    ...eller som vi elakapor säger: bara roligt!
Svar på tråden The return of the Lolilla