• M C

The return of the Lolilla

Jag har fått mer solbränna, hur är det möjligt?

Har du semester nu utviket?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-18 22:55:09 följande:
    Elvis is in the building.................

Yo! Biatches, wazzup? Cool 
    Det händer just ingenting om man bortser från allt du missat!
    Tex har Påjrått varit på vinfika med Kimpan!
    Sen har vi saknat dig, of course.
    Det är lite halvdött eg, varken du, utviket eller psyksötsaken har varit här så mycket.

Varför är inte psyko här? Nån som vet?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-18 22:59:04 följande:
    Svinbra! Men jag ska ALDRIG semestra med svärmor igen Död. Eveeeeeeeeer.

Men vi är bruna som små pepparkakor och har badat i Medelhavet varje dag på mjuka, kritvita badstränder. Och druckit vin och haft oss. Och just det! Jag har fyndat en klänning! Drömmer 

Nirå? 
    Hahahhhaa *skrattar så mycket att jag måste vila lite* hahahhahha

Åkte du seriöst på semester med SB?

Det kanske är en sån grej som alla måste göra, en initiationsrit man måste gå igenom för att begripa hur bra man har det. *funderar på varför alla är så pigga på detta ytterst plågsamma alternativ*
  • M C
    Hercule skrev 2010-07-18 23:09:48 följande:
    Jag skulle bli väldigt nervös om någon började kommentera eller "gilla" allt jag gjorde ... 
    Men ursäkta mig då.
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-18 23:00:33 följande:
    Överlevde hon? Kimpan alltså?

Somrarna är altid halvdöda här, det räknar jag med. Jag tycker faktiskt att det är mer action den här sommaren än förra ändå konstigt nog. 
    Hon har men för livet. Jag har skickat en krans.
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-18 23:06:58 följande:
    Skratta på du. Hon var trots allt barnvakt två kvällar så T och jag kunde gå ut och äta middag på en underbar restaurang ena kvällen och ta en drink ute andra kvällen. Så heeelt bortkastad var hon inte. Bara nästan.
    Ibland är det inte värt det ändå.

*skrattar lite till*
    Ursäkta mig, det här är inte första gången jag hör SB-historier från helvetet.

Jag försökte ju en gång med min egen, det gick ju käpprätt. Men ändå försökte bror lite senare! Jag undrar ff över hans förstånd...
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-07-19 20:13:33 följande:
    Varför står kommunistgubben alltid utanför bolaget för att kränga tidningen "Proletären"?
    Flyttar bolaget - ja...då flyttar gubben efter.
    Mäh, här med! Eller en liten bit ifrån, direkt utanför står förskrämlingsarmen med bössan.
    Säg "skitpåre" nästa gång.
    Jag måste testa det tror jag, är trött på gamla vanliga "nej, tack". Är på tok för artigt.
  • M C

2time, missade barnen. Måste nog gå tillbaka och glo lite till, såg bara hur rackarns snygg du är!

• M C

Men guuuu så fina de är! {#emotions_dlg.flower}

• M C
    Mariohn skrev 2010-07-20 20:05:41 följande:
    M bamsing på grillen
    I min gröna ungdom hade jag en bastufest på kårehuset i östersund med några kamrater och den då framtida maken.
    Han och en kille till lyckades med konststycket att luta sig mot aggregatet.
    Det är ff ärr på den andra killen, gubbens är yttepytte idag.

DÄR kan man prata om bamsing på grillen!
Svar på tråden The return of the Lolilla