Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-15 13:21:24 följande:
    Nej gud, what else is there liksom? Jag känner mig rätt trygg här och ärligt, jag sitter och snackar skit på nätet, hur farligt kan det vara.

T ringde precis ochsa att det kan ta flera timmar däremot. Det känns sådär kan jag säga. Jag är lite trött och vill åka hem kl 3 .
    Vad händer om du går ut? Finns det ingen bakväg eller något? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:24:45 följande:
    Nej, den har jag tyvärr blockerat. Annars hade det varit kanon. Obestämd

Jag tror inte de blir glada om jag går ut. Och tänk om nåt sprängs. det var jävligt läskigt när de sköt förut.
    Jag förstår det. Jag hoppade till här på stolen bara du berättade om det. tur att du har internet! *optimist* 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:27:55 följande:
    Nu står det 4 stycken med pistoler riktade mot ingången. helt lugnt kan det fan inte vara där inne än?
    Nu vet jag ju bara vad du berättar och det låter som om det finns två alternativ.

Antingen finns det fortfarande rånare eller potentiellt farliga och misstänkta kvar där inne.

Eller så är det Agda 90 år som ska försöka öppna internetbank.  
  • Mariohn

Han ska dessutom ha burit vad man misstänker är sprängmedel på kroppen och bombtekniker har kallas till platsen. --- en självmordsbombare!! 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:35:59 följande:
    De sa till extra personalen som frågade att vi "fick sköta det själva". vad som menas vet jag inte.
    "släck ciggen" Tyst
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:39:22 följande:
    FAN vad glad jag är att jag inte hade nån pratglad pensionär inne när det hände......fatta vad jobbigt det hade varit.
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag DÖR. Fy fan vad drygt att bli inlåst med en dryg människa. Det finns bara en utväg i ett sådant läge och det är att väsa "lägg dig på golvet tills min man är färdig med det han ska göra där borta. Inte ett ord!!" och sätta sig vid datorn i lugn och ro. man får ju skoja med folk. 
  • Mariohn
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-15 13:45:45 följande:
    VARNING KOLLA INTE DENNA LÄNK OM DU ÄR KÄNSLIG ELLER BARA NORMALT LÄTTSTÖRD:
    Jag jagades av dessa bilder i flera dagar   Michisen postade länken i en tråd, så ingen ära till mig.

www.beautifulcervix.com/cervix-photo-gallerie.../
    Vågar INTE!! Säg vad det är? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:47:07 följande:
    Jag hade dött. Jag lider av "fear of older people"
    Jag kan nästan identifiera mig. Older people lider av fear of me. 
Svar på tråden The return of the Lolilla