Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-09-20 09:17:52 följande:
    ja tackars liten!

hon fattar ju inte att hon inte kommer att kvävas och far panik
    Jag kan verkligen identifiera mig. Minns när jag var snuvig på julafton. Jag åt och åt och smakade inget och fick ingen luft. Trodde jag skulle dö ihjäl. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 09:17:58 följande:
    Jag har tittat på de bilderna flera gånger. Jag blir liksom inte klok på om det ser ut sådär på riktigt eller om det bara är hittepå. Jag har varit tvungen att ta av mig trosorna och kolla på min egen också.
    Alltså jag menar inget illa nu...men om ALLT hänger ut..gör det inte ont att ha typ jeans då? Det måste ju skava och vara jävligt. Jag har en kompis som hade innanmätet på utsidan och hon fick opereras. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 09:16:03 följande:
    Jag fick ett sjukt bebis-sug häromdagen. jag såg en liten i en vagna som var bara så himla fin. Den låg där och var alldeles slät och underbar och plirade. men sen kom jag på att jag är en övermogen kärring och att kärringar inte ska ha bebisar. Då gick det över. 
    Tycker nog att det finns plats för en liten 2a till i världen
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-20 09:20:52 följande:
    Finns det nån sverigedemokrat i den här tråden?
    Jag vågade inte fråga. Jag föredrar att fortsätta känna varma känslor för alla. 
  • Mariohn

Milda makter ja. Miljöpartiet är bra men deras partiledare...lämnar mig som en fågelholk. Sämre politiker har jag aldrig skådat. Han måste ju ha en diagnos. 

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-20 09:40:13 följande:
    Jag håller med dig. Såg igår att Maria W fick ett väldigt högt betyg för sitt agerande under valrörelsen. Helt obegripligt om du frågar mig, hon är fullständigt bedrövlig som debattör framför tv-kamerorna. Ler hon ens när hon har sex?
    Fast jag gillar henne tusen gånger bättre. Hon får åtminstone inte totala utspel och hon svarar på frågor. 
  • Mariohn

Varför varför varför önskade jag att V skulle lära sig gå? Han är ute på promenad med sin farmor nu men han har gått runt och öppnat alla kartonger och slängt ut skor och kläder överallt. Kan han bara krypa igen

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 09:43:14 följande:
    Hahhahahahaaa! Sa ju. men du skulle tvunget gå omkring och fnissa och vara glad. Sa ju.
    Semper Idem skrev 2010-09-20 09:44:02 följande:
    Vilken klassiker, sedan kommer du önska att han lär sig prata...
    lokisse skrev 2010-09-20 09:44:27 följande:
    ha ha ha det kommer bara att bli värre!
    Skadeglada snordyvlar
Svar på tråden The return of the Lolilla