Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-09-20 09:44:11 följande:
    Visst har du rätt i det, fast samtidigt är det roligt att se en politiker gå i spinn. Det händer alldeles för sällan.
    Visst är det roligt. Men han kunde åtminstone bli arg och svara på frågor. Han blir liksom bara arg och börjar bete sig. Jag väntar mig nästan att han ska peka och skrika "SPEGEL" och börja kasta block. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 09:48:27 följande:
    Kan ni sluta skriva i den där jävla jul-tråden?!  Julen kommer när den kommer!
    Den är på väg
  • Mariohn
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:14:19 följande:
    Jag förutsätter att ni allesammans har stora dunkar med sprit under diskbänken.
    Nej M säger att det inte är lämpligt när man har småbarn
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 10:17:01 följande:
    Den där vårdaren du har är rätt bra på sitt jobb.
    Han hälsar att du ska sluta försöka avslöja honom innan han blir arbetslös. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 10:18:25 följande:
    Får man inte ligga med sina "objekt"?
    Varför pratar du om ligga? Det är väl inte lördag idag? 
  • Mariohn
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:20:00 följande:
    Vem har sagt det? Har du någon referens?
    Visa! Svara!
    Min vårdare! 
  • Mariohn

Kjelle på macken sålde hembränt här ute i byn när jag var tonåring. Jag vågade inte dricka då men jag är säker på att han hade apparaten på golvet. Så att spädbarnen kunde ta för sig. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 10:30:19 följande:
    Hua...........

Min dotter gillar porr
    Sånt gör mig så jävla helvetes förbannad. Tioåringar är sexuella varelser. Bruden blir väl kåt och onanerar. Det är något allvarligt fel på pappan. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 10:34:17 följande:
    *mållös*
    Varför? Tycker du att det är konstigt att en tioåring är nyfiken på sex eller kan känna lustkänslor? 
Svar på tråden The return of the Lolilla