Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jag ska fara till Ikea. Jag har pippilottor. Jag måste ta ut dem. Jag är inte fem år. Vilka är era problem? 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 16:41:00 följande:
    Jag har precis köpt världens minsta byxor.
    Jag ser hur det skulle kunna vara ett massivt problem för mig. Men på dig passar väl små byxor?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 16:44:31 följande:
    Försäljaren hetsade ner mig i ett par inch 26. Så hur fan ska jag kunna SITTA ner nu?!
    Haha jäklar!! Jag kommer i 28:or men då måste jag använda dem ett par gånger innan jag kan sitta De töjer väl sig lite? Annars kanske du kan sprätta upp sömmen där bak längst med arsleskåran? Nytt mode? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 16:49:44 följande:
    Ja, hon sa att de skulle töja sig.....hon hade själv 25 och var fan större än jag så vi får väl se. Obestämd Men jag får väl stå och vara snygg annars. Och inte äta nåt. Det vikigaste är trots allt att mina stövlar ser snygga ut till. *filosoferar*
    Jag vet inte hur det känns. Jag har inte varit snygg på snart 11 månader. Men idag är jag ganska söt. Om jag inte sitter ner. Magen är slapp. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 16:52:27 följande:
    Sluta nu. Du bara koketterar. Du är jättesöt, jag har sett kort på dig. Lite fet kanske, men söt.....
    Jag är inte fet jag är fluffig  Idag har jag hittar gardiner. Jag tänke inte visa dem för dig. Du skulle bara skrika att de är fula och då börjar jag nog tvivla och sedan måste jag börja om!  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-21 13:55:14 följande:
    Jag har beställt en Iphone idag. Gamla varianten.
    hahaha
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-21 13:55:36 följande:
    Du måste ange mer text än så, för att vara intressant.
    Men jag är trött och gnällig
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-21 13:57:40 följande:
    Om man utgår från att alla runt omkring en är idioter så blir det lättare att handskas med när de verkligen beter sig som sånna också.
    Fast det finns människor som man älskar fast de är idioter och då gör det lika ont varje gång man kommer på att man för ett tag glömde bort att de var idioter.. 
Svar på tråden The return of the Lolilla