Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-22 13:37:39 följande:
    Freddan är skön
    Ja men han "slickar ju inte hela vägen" *spyr* 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-09-22 13:31:26 följande:
    Trosor är ett modernt påhitt som bäst lämpar sig för att hålla binda på plats och egga upp karlar
    Kombinationen känns äcklig
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-23 14:30:48 följande:
    Mammaledig?
    Ja. Jag såg en flugsvamp idag och hälsade kamratligt. Du då?
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-23 14:47:48 följande:
    Jo, jag utbildar svagbegåvade här på familjeliv i diverse ämnen.
    Det känns bra att veta att du styr upp i röran. Själv känner jag hur mitt engagemang bara sjunker och sjunker
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-23 14:58:14 följande:
    Jag förstår dig. Jag vet inte varför jag gör det.

Vad gjorde du med flugsvampen? Dödade du den?
    Jag vet inte heller varför du gör det. Jag fotograferade flugsvampen och berättade för V att man inte får äta den. Han dreglade förstående och slängde sin mössa på marken. Nu har jag tråkigt. Jag vill köpa färg. Vad vill du göra? 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-23 15:05:52 följande:
    JAg vill faktiskt att det ska vara fredag så jag kan få bada med min fru och dricka champagne. Ngt vi alltid gjorde varje fredag innan Ville föddes, men som nu sker alldeles för sällan.
    Vad mysigt! Min helg blir inte särskilt romantisk. den blir full av bärande och målande och annat praktiskt. Drick en klunk skumpa för mig är du snäll
  • Mariohn

Snålvarianten duger utmärkt..Jag är en enkel dam som föredrar kall öl framför det mesta dyrblask. Jag anser att mc donalds är ett jävligt äckligt ställe att äta på av många olika anledningar. Jag äter inte där eftersom maten smakar blöja och därför kommer V nog inte heller att äta där.  Jag tycker inte att man ska stoppa i barn skräpmat i onödan öht. Det finns ingen anledning. Däremot skriker jag inte "vanvård" och "hjälp" eller anser att någon är en dålig förälder om de ger sitt barn ett happy meal om det krisar. Det jag försöker säga är att jag personligen inte kommer att äta sånt skit med mitt barn. Men att det fortfarande finns en skillnad mellan att ge sitt barn en burgare vid något enstaka tillfälle och att systematiskt använda mc donalds som substitut för köket hemma.  "

Svar på tråden The return of the Lolilla