Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

telefonsexare!!!

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-04-21 13:37:45 följande:
    Äsch! Ring själv om du vill prata.
    kanske jag gjör
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-21 13:40:04 följande:
    Ringa utrikes är inte så billigt.
    det är sant!
    och ni har ju inga hem nummer era mups utan bara mobiler...
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-21 13:43:01 följande:
    Känner att jag måste få ventilera lite. Jag är så förbannad, eller rättare sagt lite ledsen. Hade ju tenta, trodde att jag fattat ämnet, det kändes lättförstårligt. Fick resultatet idag. Jag har klarat tentan med en halv poäng, trodde att att jag skulle få betydligt bättre.... Det är så segt när man tror man har förstått och så har man inte det. Det kändes verkligen som mitt ämne! Kände att jag inte behövde detta just nu med graviditet och allt. I tillägg hamnade jag i placebogruppen, jag kommer alltså inte få någon bahandling mot bäckensmärtan. Tom på energi.
    men liten grodis!
    jätte kram
    allt blir bra du har fixat tentan och inte missat den med en halv poeng i alla fall!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-21 13:50:59 följande:
    Tack! Jag vet det är töntigt att vara ledsen när man har klarat sig, men jag trodde verkligen att jag hade förstått allt. Man ser ju inte alltid så klart när man är gravid heller, man (jag i alla fall) är betydligt känsligare när jag är gravid.
    klart att man far vara ledsen för det!!
    inte det minsta töntigt!!!
    ska du ha stryk?{#lang_emotions_heart}
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-04-21 13:46:21 följande:
    *kramar* Vilken tur att du klarade tentan, tänkte jag direkt. Halv poäng eller inte, du klarade den! Det där med placebogruppen var jävligt trist. Vad gör du då med smärtan?(Jag kan meddela alla att lokissen låter jättegullig! Hon lämnade ett medd på min svarare och hon pratade HELT normalt!)
    som en kameljont... tur att man ite hör hur illa jag stavar när jag pratar i alla fall
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-21 13:58:14 följande:
    Jo, lite töntigt är det faktiskt. Man får vara besviken men att sitta och lipa som en lipsill är inte ok.
    när det kommer flera sma saker pa en och samma gang far man lipa hur mycke man vill!
    det renar och man känner sig (om än lite rödmosig och plufsig) bätre efterat
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-21 14:09:24 följande:
     på er
    halla nixsson
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-21 14:16:18 följande:
    olla olla! Vad händer på fl?
    inte mycke...
Svar på tråden The return of the Lolilla