Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

nu sticker jag och vaccinerar mops vi syns sen

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-23 13:38:16 följande:
    Lova mig tjejer att ringa och prata med kronofogdemyndigheten om ni får ett betalningsföreläggande från dom om ni är tveksamma till skulden för att få reda på vad som är gällande rätt. Jag blir tokig på folk som tror att denna myndighet sitter och ljuger för folk som fått betalningsföreläggande! Dom är oftast väldigt hjälpsamma och trevliga oavsett vilken "sida" man står på. Och råkar man få tala med någon som kanske inte riktigt förstår eller man inte känner gav den hjälpen ni ville ha, lägg på luren och ring igen. Eller nästa dag. OK?
    klart att dom ljuger dom har väll inget annat för sig om dagarna än att hitta pa lögner om mig (jag är ju universums centrum )
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-04-23 13:46:03 följande:
    Hörni hörni! Coolaste grejen ever - polisen har fått tag i dom som gjorde inbrott hos oss.
    och din jacka? och mössan??
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-04-23 14:18:13 följande:
    Damn, fick hämta hem E från förskolan, med feber Hon hade 38,1 där och var jättetrött och slö. de ville lägga henne, men jag sa att jag kommer på en gång, så, med balsam i håret, typ, sprang jag ner dit... Lillfis. Nu har hon sovit och efter det hade hon 39,3..... Gett alvedon och isglass, samt massa vatten. Usch, jag hatar när de är sjuka Men, tur i oturen att det är idag och inte måndag, när Mfern åker till Turkiet. Får väl se hur det blir med vårfesten imorgon.
    nej vad trist!
    stackars liten! hoppas att det gar över snabt
  • lokisse

vad har ni för er?

• lokisse

om jag stod för det valet skulle jag sova som en sten...

• lokisse
    Jazza skrev 2010-04-24 10:16:52 följande:
    Shit, vad du höll ut, länge var det kul? Tack för smset, jag hade somnat som en stock och såg det vid 2 inatt, när E vaknade och feberyrade lite Idag är hon bättre, så det lutar åt att vi kan gå på vårfesten, ändå.MC: Dödsförskräckt är jag.... Men, något som är underbart: Jag har ärvt en guldkedja av min farmor, som jag inte direkt hade ngn relation med (bitter tant ) och pappa vill gärna att jag skall använda det som betalning för ringen, då jag inte har använt/kommer att använda det. Dessutom har jag två söta guldarmband, från min mormor, de har ett helt annat affektionsvärde för mig, vilket gjort att jag inte gärna lämnar ifrån mig dem, trots att jag inte kommer att använda dem. Igår när vi var hos guldsmeden och jag designat klart ringen, så frågade hon om jag hade guld med mig. Det hade jag ju.... Så sa hon att då kan de klippa en bit från halsbandet, för att använda i ringen. Kom då på att hon ju kunde väga armbanden, för att se om det guldet räcker. Det gör det! Så, min vigselring kommer att bestå av guldet från armbanden jag ärvt från min älskade mormor
    men ohh vad mysigt!!!

min vixelring har min man gjort och jag har gjort hans.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-04-24 10:28:29 följande:
    Oj, vad kul! Sånt vågar vi oss INTE på här Vi är inte kända för att vara det mest kreativa paret i bekantskapskretsen
    vi gjorde det pa en helgkurs som var idiot säker!
    min man är lika händig som en anka...
    men det känns specielt enda att veta att han svrigt och tilloch med blodat (han lyckades peta in en fil under nagelbandet klanten.) för att gjöra min ring!
Svar på tråden The return of the Lolilla